زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۷
» تله تایپ » چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟
تاریخ انتشار : 2024/07/07 - 13:28
 کد خبر: 170970
 5 بازدید

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

سنسور Smartyplants به مالک گلدان اطلاعات دقیقی درباره میزان رطوبت خاک گیاه آپارتمانی و زمانی که باید آنها را آبیاری کرده یا مواد مغذی به گیاه برسانند، ارائه می‌کند.

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

غزال زیاری: پاسخ افراد مختلف به این سؤال که «زنده نگاه‌داشتن و مراقبت از گیاهان آپارتمانی چقدر سخت است؟» بستگی به فردی دارد که این سؤال را از او می‌پرسید.

اخیراً دستگاهی طراحی‌شده است که می‌تواند در این زمینه کمک‌حال باشد. این دستگاه Smartyplants نام دارد و درواقع نوعی حسگر است که می‌تواند انواع اطلاعات مربوط به گیاه‌خانگی‌تان را مستقیماً به گوشی هوشمندتان ارسال کند.

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

این دستگاه چه می‌کند؟

ایده اصلی ساخت این سنسور ساده است. کافی است سنسور را در خاک گیاه آپارتمانی خود قرار دهید؛ این سنسور همه اطلاعات، از سلامتی و میزان رطوبت خاک گرفته تا اطلاعاتی در مورد سطوح نور، دما و رطوبت را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر واقعاً نمی‌دانید که چطور باید با گیاهتان رفتار کنید، بهره‌گیری از این دستگاه، راهی عالی برای نگهداری ایده‌آل از گیاهتان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

اما چرا ما برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی‌مان، به وسایلی مثل Smartyplants نیاز داریم؟

برخی افراد به‌خوبی می‌توانند حال و احوال گیاهان آپارتمانی‌شان را تشخیص دهند و خیلی خوب از گیاهان‌شان مراقبت می‌کنند ولی بسیاری از افراد، در این کار مهارتی ندارند. فقط در انگلستان سالانه بیش از ۳۸ میلیون گیاه آپارتمانی از بین می‌روند که آمار عجیبی است؛ از همین رو ایده ساخت Smartyplants مطرح ‌شده تا با نگهداری و مراقبت از این گیاهان، زندگی را برای گیاهان و مردم آسان‌تر کنند.

کم‌آبی یا پرآبی به گیاهان آپارتمانی آسیب زیادی رسانده و حتی آن‌ها را از بین می‌برد و طبق اعلام این کمپانی، این سنسور درباره میزان آبیاری بیش‌ازحد و کم‌آبی گیاه، هشدار می‌دهد.

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

این سنسور به مالک گلدان اطلاعات دقیقی درباره میزان رطوبت خاک گیاه آپارتمانی و زمانی که باید آنها را آبیاری کرده یا مواد مغذی به گیاه برسانند، ارائه می‌کند.

طبق اعلام مسئولان این کمپانی، این دستگاه علاوه بر بررسی شرایط گیاهان آپارتمانی، این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا با دوستانشان در ارتباط باشند و آن‌ها را به سیستم هوشمند خانه خود اضافه کنند و در صورت نیاز، اطلاعات بیشتری درباره مراقبت از گیاهانتان کسب کنند. درعین‌حال این دستگاه به شما کمک می‌کند تا گیاهان مناسب برای محیط خانه‌تان را بیابید.

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

در شرایطی که گیاهان آپارتمانی دستکاری‌شده ژنتیکی به تمیز کردن هوای خانه کمک می‌کنند، تهیه گیاه آپارتمانی مناسبی برای خانه‌تان، به شما کمک خواهد کرد تا بدون نیاز به خرید دستگاه تصفیه هوا، هوای تمیزتر و دل‌پذیرتری در خانه داشته باشید.

منبع: bgr


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه