زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۶
» اسلایدر اصلی » وزیر کشور: انتخابات در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی برگزار شد
تاریخ انتشار : 2024/07/06 - 12:47
 کد خبر: 170963
 2 بازدید

وزیر کشور: انتخابات در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی برگزار شد

وزیر کشور گفت: ملت دیدند انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و امروز رقابت‌ها به رفاقت و همکاری برای دستیابی به پیشرفت کشور تبدیل می‌شود.

وزیر کشور: انتخابات در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی برگزار شد

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی و مشارکت بالغ بر ۳۰میلیون مردم به اتمام رسید و  آقای مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، منتخب مردم شد. به آقای پزشکیان تبریک گفته و از آقای جلیلی و نامزدهای مرحله اول تشکر می کنم.

وی با تشکر از رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، خانواده شهدا بویژه شهید رئیسی، دستگاه ها و وزارتخانه های مربوط، شورای نگهبان، شورای سران قوا، مخبر، فرماندهی انتظامی، رسانه‌ها، وزارت خارجه، وزارت ارتباطات، دفاع، اطلاعات، سپاه، بسیج، ستادکل نیروهای مسلح و مردم کشور ادامه داد: فرمانداری ها، استانداری ها و وزارت کشور در این چند ماه چندین انتخابات فشرده را برگزار کردند. وزارت اطلاعات با توطئه‌های دشمن در این ایام مقابله کرد. قوه قصاییه نیز کمک کرد تا اخلالی در کار انتخابات ایجاد نشود. این انتخابات یک انتخابات نمونه بود.

وزیر کشور افزود: شهید رئیسی و دولت او صادق الوعد بود و ما از ایشان آموختیم که امور کشور را به خوبی اجرا کنیم. برخی حرف های نادرستی بیان کرده و  سعی کردند در انتخابات خدشه وارد کنند ولی ملت دیدند انتخابات در سلامت کامل برگزار شد.

وحیدی افزود: امروز رقابت ها به رفاقت و همکاری برای دستیابی به پیشرفت کشور تبدیل می شود.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه