زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۶/۴
» اجتماعی » آغاز ارزیابی عملکرد و بررسی میزان خدمت‌رسانی ۶۶ دستگاه اجرایی استان تهران
تاریخ انتشار : 2024/06/07 - 15:22
 کد خبر: 170173
 17 بازدید

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد

آغاز ارزیابی عملکرد و بررسی میزان خدمت‌رسانی ۶۶ دستگاه اجرایی استان تهران

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از آغاز اجرای فرایند ارزیابی عملکرد ۶۶ دستگاه اجرایی استان تهران خبر داد.

آغاز ارزیابی عملکرد و بررسی میزان خدمت‌رسانی ۶۶ دستگاه اجرایی استان تهران

علی شیرین در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان تهران گفت: ۶۶ دستگاه اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند و این فرایند تا خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی، ارتقای بهره وری و عدالت به عنوان مهمترین محورهای شاخص‌های عمومی و همچنین مأموریت‌ها و وظایف اصلی و برنامه‌های دستگاه‌ها نیز به عنوان محورهای اختصاصی ارزیابی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این ارزیابی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه درخواست تجدید نظر در نتایج ارزیابی، می‌توانند تا ۲۴ خرداد از طریق سامانه معنا (مدیریت عملکرد نظام اداری) اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تاکید کرد: نتیجه ارزیابی انجام شده پس از تائید شورای راهبری توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استان تهران به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال می شود و دستگاه‌های اجرایی برتر نیز در جشنواره شهید رجایی سال جاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در ارزیابی عملکرد و بررسی میزان خدمت‌رسانی دستگاه اجرایی استان تهران ۶۶ دستگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که فرایند ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه