زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۶
» اجتماعی » بهره‌برداری از تونل اتصالی بزرگراه‌های شهیدان «همدانی و خرازی» تا پایان سال
تاریخ انتشار : 2023/10/18 - 11:47
 کد خبر: 162208
 30 بازدید

سرپرست سازمان مهندسی و عمران تهران خبر داد

بهره‌برداری از تونل اتصالی بزرگراه‌های شهیدان «همدانی و خرازی» تا پایان سال

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی تونل اتصال «بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی» خبر داد.

بهره‌برداری از تونل اتصالی بزرگراه‌های شهیدان «همدانی و خرازی» تا پایان سال

به گزارش ایسنا، مهدی صداقتی با اشاره به اتمام عملیات حفاری در ۲ دستگاه تونل- زیرگذر رفت و برگشت اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی، از آغاز عملیات تحکیم نهایی تونل غربی خبر داد و گفت: با پایان یافتن لاینینگ (بتن‌ ریزی نهایی) کف، لاینینگ دیوارهای تونل در نوبت اجرا قرار گرفت و تاکنون ۷۰ متر از ۱۲۰ متر طول تونل غربی تحکیم نهایی شده است.

صداقتی ادامه داد: از ۲۵۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری مورد نیاز برای اجرای این تونل و دسترسی‌های آن، تاکنون ۲۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام شده است و این درحالیست که تاکنون ۶۰۰۰ متر مکعب بتن برای احداث تونل اجرا شده است.

وی پیشرفت تونل-زیرگذر اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی را ۶۰ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی با بزرگراه شهید خرازی شامل احداث دو دستگاه تونل به طول ۱۲۰ متر در دو لاین عبوری و دو پیاده رو برای هر تونل، احداث دسترسی های شرق به جنوب و جنوب به غرب به همراه اجرای دیوارهای حائل، اصلاح هندسی مسیرهای موجود و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه