- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» اسلایدر دوم
» چرا این روزها شهاب حسینی صدای موتور میدهد؟
تاریخ انتشار : 2021/04/12 - 14:01
چرا این روزها شهاب حسینی صدای موتور میدهد؟
سیر نزول شهاب حسینی سرعت عجیبی دارد، در واقع کاملا «باورنکردنی» است، مگر میشود بازیگری که آن کیفیت را مثلا در «برادرم خسرو» بروز داده، در اجرای «همرفیق» انقدر مبتذل و بدون ایده و سطحی باشد؟
هر چقدر هم که پیشنهادات مالی سنگین باشد و هر چقدر هم که کفگیر سینما به ته دیگ خورده باشد، باورکردنی نیست که از ستاره تابناک سینمای ایران صدای موتور دربیاید، پلنگ خطاب کردنش را با تساهل فرض بر یک شوخی موقعیت میگیریم، که البته در فضای متشنج امروز جامعه ایران، چنین بیاحتیاطی هم پذیرفته نیست، اما صدای موتور درآوردنش، انصافا عجیب است، این نه یک تمهید کمیک برای جذابیت اجراست و نه یک روش برای وایرال کردن همرفیق که اساسا دیگر جانی ندارد، این قطعا حراج اعتبار شهاب حسینیست که در بازیگری، جزو بهترینهای سینمای ایران است، کاش این همرفیق زودتر تمام شود تا شهاب تمام نشود.
همین روزها یکی از شبکههای ماهوارهای برنامهای موسیقی محور را کلید زده که در قسمت دومش محسن نامجو و حرفهایش خبرساز شده، با اصل و اساس آن شبکه ماهوارهای کاری نداریم و البته درک میکنیم که بسیاری از محدودیتها اجازه ساخت چنین برنامهای را در داخل نمیدهد اما خب طرح کلی کار نشان میدهد که «تاکشو» ساختن هم میتواند واجد ایدههای تازه باشد با هدفگذاری و تمرکز روی یک ساحت خاص.
در واقع شهاب حسینی قربانی طرح کهنه و گنگ همرفیق شده که تلاش دارد با چند تزئین نظیر بمرانی و برند شهاب، خودش را بالا نگه دارد. تمرکز روی مفهوم «رفاقت» به تنهایی سازنده یک محصول جذاب نیست، احتمالا باید برای گسترش این مفهوم و توزیع و توسعه آن در بافت برنامه ایده و طرح داشت، این که هر برنامه مهمان یک سلبریتی و رفیق سلبریتی باشد که نه ایده را پردازش میکند و نه مخاطب را پای برنامه نگه میدارد، باز هم ارجاع میدهم به آن برنامه ماهوارهای که با «بکینگ ترک» تلاش دارد قرائت تازهای از آثاری دستچین شده بدهد، در واقع هم به گفتمان موجود در ترانهها میپردازد و هم با یک دورهمی به قولی نمک و فلفل کار را ارائه میدهد، تمرکز روی سوژه هم باقی میماند و یک برنامه موسیقیمحور ارائه میشود.
در همرفیق حتی به گنجینه سینمای کیمیایی هم ارجاع داده نشده، مگر میشود از رفاقت ساخت و از چنین گنجینهای استفاده نکرد؟ یا چه لزومی دارد از بینندگان کلیپ رفاقت خواست؟
راههای دیگری برای تعاملی کردن برنامه نبود؟ مثلا پژوهش و تحقیق در رفاقتهای خاص، از دل واقعیت. کاری که ماه عسل هم درساحت دیگر انجام داده، اینجا آن بعد تعاملی برنامه هم تامین میشد و احتمالا به وایرال شدنش هم کمک میکرد، آن وقت نیازی نبود که شهاب صدای موتور بدهد.
برچسب ها : شهاب حسینی , همرفیق
دسته بندی : اسلایدر دوم , جذاب ترین ها , خبر داغ
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر