- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» اعطای تندیس بلورین جایزه بین المللی مدیریت دانشی به بانک ملت
تاریخ انتشار : 2020/12/23 - 17:09
اعطای تندیس بلورین جایزه بین المللی مدیریت دانشی به بانک ملت
بانک ملت موفق به کسب تندیس بلورین جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک در نخستین حضور خود در کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی، تندیس بلورین جایزه بین المللی مدیریت دانشی را دریافت کرد.
بر اساس این گزارش، انجمن مدیریت ایران در راستای ایفای نقش مرجعیت علمی در کشور و برقراری ارتباطات بین المللی با همکاری شرکای علمی خود جهت ترویج، اشاعه و توسعه کارکردهای مدیریت دانشی “جایزه بین المللی مدیریت دانشیKM4D” را هرساله همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی برگزار می کند.
کلیات مدل جایزه ازسوی انجمن مدیریت دانش کشورهای اتریش، هلند و سوییس طراحی و تدوین شده و با توجه به فعالیت سازمان های ایرانی، نسبت به بومی سازی آن نیز اقدام شده است.
این مدل از شش معیار اصلی چرخه عمر دانش، سرمایه های دانشی، فرآیندها، توسعه پایدار، یادگیری و نوآوری و 74 زیر معیار تشکیل شده است و براساس مدل های تعالی، چرخه مدیریت دانشی و منطق PDCA به شکلی تدوین شده که رهبران با توجه به برنامه های راهبردی و خط مشی سازمان، برنامه ریزی، فرهنگ سازی و هدایت مدیریت دانشی در سازمان را بر عهده می گیرند و با حمایت های آنان ازکل فرایند، چرخه دانش، کسب، خلق و اشتراک، به کارگیری و ثبت نتایج آن ازسوی سرمایه های دانشی که شامل نیروی انسانی و ساختارهای ارتباطی است با کمک فرایند های مشخص شده اجرا و در نهایت باعث توسعه پایدار سازمانی می شود. در این چرخه میزان یادگیری و نوآوری سازمان به عنوان عامل کلیدی جهت شناسایی راهکارهای جدید و خلاقیت در سازمان بررسی و مورد تاکید است.
این گزارش حاکی است، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی با رویکرد رهبری دانشگران و با هدف توسعه مهارت های رهبری مدیریت دانشی و توانمندسازی دانشگران در ارزش آفرینی و تعالی سازمانی ازسوی انجمن مدیریت دانش کشورهای اتریش، هلند و سوییس، با همکاری دانشگاه خاتم و انجمن مدیریت دانش اتریش در ایران، به صورت وبینار با سخنرانی استادان برجسته داخلی و خارجی در محل سالن اجتماعات دانشگاه خاتم برگزار شد.
بر این اساس، با توجه به اقدامات انجام شده در بانک ملت در حوزه مدیریت دانش و این که سامانه سرآمد (راهبری مدیریت دانش) به عنوان یکی از مهم ترین ابزار ثبت و مستندسازی دانش کارکنان درحال راه اندازی است و تا نیمه دوم سال جاری قابلیت بهره برداری فراگیر خواهد داشت، حضور در کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی و شرکت در جایزه بین المللی مدیریت دانشی پس از کسب موافقت مدیریت ارشد بانک در دستور کار اداره کل آموزش قرار گرفت و پس از ارزیابی های صورت گرفته، تندیس بلورین این جایزه به بانک ملت تعلق گرفت.
برچسب ها : تندیس بلورین،جایزه،بین المللی،مدیریت،بانک ملت
دسته بندی : بانک و بیمه
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر