زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۶
» تله تایپ » از مدیریت بیماری کرونا در خراسان جنوبی تا تامین کادر درمان
تاریخ انتشار : 2020/12/14 - 10:53
 کد خبر: 125584
 103 بازدید

خبرهای خوش وزیر بهداشت برای خراسان جنوبی‌ها؛

از مدیریت بیماری کرونا در خراسان جنوبی تا تامین کادر درمان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خراسان جنوبی علی رغم پراکندگی جمعیت و جمعیت کم در یک محدوده بزرگ دچار یک پیک بسیار نفس‌گیر شد که خوشبختانه آن پیک نفسگیر و خطرناک مدیریت شد.

از مدیریت بیماری کرونا در خراسان جنوبی تا تامین کادر درمان

سعید نمکی، یکشنبه شب ۲۳ آذر در خصوص وضعیت کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه حامل پیام رئیس جمهور محترم برای مسئولین و مردم استان و قدردانی از همه زحماتشان در این مدت بودم، افزود: این ۶۴ پروژه در زمانی که در اوج بیماری کرونا بودیم و در شرایط سخت و بسیار پر مشکل اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، یک پیام امیدوار کننده برای مردم بود و ناامید کننده برای کسانی که فکر می‌کنند ما در این تحریم‌ها به زانو در خواهیم آمد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این طرح را ارزیابی کردیم، طرحی که مزین است به نام سردار بزرگوار رشیدی که به دست پلید تروریست‌ها به شهادت رسید.

نمکی ادامه داد: این طرح را با کمک عزیزانمان در سازمان بسیج و هلال احمر و مردم عزیزی که در این مدت با ما همراهی کردند و خیرین بزرگوار به شکل محله محور راه‌اندازی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جلسه ستاد دانشگاهی گزارشات، کمبودها و کاستی‌هایی که وجود داشت، گزارش شد و مقرر شد در اسرع وقت آنچه که به عنوان نیازمندی‌های اصلی در زمینه زیرساخت‌ها است، کمک و اسرع وقت مرمت و بازسازی کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: از جمله این مشکلات قسمتی منابع مالی و منابع جهت استمرار طرح بود که مقرر شد در اسرع وقت انجام شود و با اخذ مجوز ۵۲ هزار نیرو در سال قرار شد تعدادی از این افراد را به خراسان جنوبی اختصاص دهیم.

نمکی یادآور شد: همچنین دستگاه اکسیژن ساز برای سایر شهرستان‌ها تامین خواهد شد که خوشبختانه ما در استان خراسان جنوبی مشکل بزرگ لاینحل نداشتیم.


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه