زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۶
» سلامت » نشست ملی سالانه دانشمندان علوم اعصاب ایران برگزار می شود
تاریخ انتشار : 2020/12/06 - 17:47
 کد خبر: 124711
 115 بازدید

نشست ملی سالانه دانشمندان علوم اعصاب ایران برگزار می شود

نهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به عنوان نشست ملی سالانه دانشمندان علوم اعصاب ایران ، در هر سال توسط انجمن علوم اعصاب ایران برگزار می شود.

نشست ملی سالانه دانشمندان علوم اعصاب ایران برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تدبیرتازه نیوز، دکتر محمدتقی جغتایی رئیس نهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی گفت : این نشست بین المللی با هدف فراهم آوردن فرصتی برای شناخت پیشرفت در این زمینه ها و تلاش برای گردآوری همه دانشمندان علوم اعصاب، متخصصان علوم پایه و بالینی، دانشجویان دکترا و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای تسهیل انتقال دانش بین آنها است.

جغتایی ادامه داد : امسال، بیماری همه گیر COVID-19 بر همه ما تأثیر گذاشت، و ما نمی توانیم کنگره را به صورت حضوری برگزار کنیم. با این همه، این رخداد تأثیری عمده در اهداف برگزاری کنگره نداشته است.

وی افزود : بر این اساس نهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تاریخ 19 تا 21 آذرماه در بستر فضای مجازی و در دو سالن به صورت همزمان برگزار می شود و همه سخنرانان اصلی و دعوت شده ملی و بین المللی و ارائه مقالات در کنگره از راه دور انجام می شود. در این دوره 25 سخنران کلیدی ملی و بین المللی حضور خواهند داشت.

رئیس نهمین کنگره گفت : این کنگره به همت انجمن علوم اعصاب ایران ، دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود.

وی افزود : این رویداد، بزرگترین گردهمایی متخصصین علوم اعصاب و رشته های مرتبط پایه، بالینی، فنی مهندسی، علوم انسانی، هنر و حوزه های بین رشته ای است. معرفی فناوریهای نوین و پروژه های بین المللی حوزه علوم اعصاب از اهداف این کنگره است.

علوم اعصاب به عنوان یکی از علوم استراتژیک و راهبردی مطرح است. امید است که علوم مغزی و شناختی در کنار سایر حیطه های نوین مانند بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و آی تی در دهه آینده تحولات زیادی را در حوزه های انسانی و اجتماعی و پزشکی ایجاد نمایند.

نهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی 19 تا ۲1 آذر ۹9 به صورت وبینار و غیر حضوری برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر به وبسایت کنگره به نشانی www.bcnc.ir مراجعه نمایند.


برچسب ها :
دسته بندی : سلامت
ارسال دیدگاه