- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» ارائه خدمات غیرحضوری مطابق با مقررات بانک مرکزی
تاریخ انتشار : 2020/11/25 - 14:56
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن تاکید کرد
ارائه خدمات غیرحضوری مطابق با مقررات بانک مرکزی
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با بیان ضرورت کاهش مراجعات حضوری به شعب بانکی، اعلام کرد که شرایط برای ارائه خدمات بانکی مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی در بانک مسکن فرآهم شده است.
![ارائه خدمات غیرحضوری مطابق با مقررات بانک مرکزی](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/460a158414-31-650x330.jpg)
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، بانک مرکزی تمهیدات ویژه را با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ کرده بود. از جمله این اقدامات می توان به افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی به 10 میلیون تومان، افزایش سقف انتقال کارت به کارت از پرداخت سازها به 3 میلیون تومان، امکان تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به شعب تا پایان سال 99 و افزایش سقف صدور کارت هدیه تا 2 میلیون تومان اشاره کرد
مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در گفت و گو با هیبنا با اشاره به این که بانک مسکن در این خصوص مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی، سیاست های ابلاغی را در دستور کار قرار داده گفت: با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در کشور، بانک مرکزی تدابیر جدیدی را اتخاذ کرده است و بانک مسکن، با توجه به زیرساخت های فعال خود، شرایط را برای مشتریان فرآهم کرده است.
مهدی احمدی با تاکید بر این که سیاست های موجود در راستای کاهش مراجعه حضوری به شعبه های بانک مسکن صورت گرفته، گفت: با توجه به ضرورت کاهش ترددها، شبکه بانکی به دنبال این است که شرایط را برای خدمات غیرحضوری مهیا کند، در این خصوص بانک مسکن نیز از تمام ظرفیت خود استفاده می کند که تا با همراهی مردم، زمینه را برای کاهش شیوع بیماری کرونا مهیا کند.
او افزود: در حال حاضر سیاست های افزایش سقف کارت به کارت شبکه بانکی در بانک مسکن اجرایی شده و در نتیجه این اجرای سیاست می تواند گام مهمی برای کاهش مراجعه حضوری باشد، از سوی دیگر امکان تمدید تاریخ انقضای کارت تا پایان سال جاری به شکل غیرحضوری وجود دارد.
احمدی با تاکید بر این که در حال حاضر، کارمندان شعب بانک مسکن سایر خدمات را به شکل حضوری انجام می دهند گفت: از شهروندان به خصوص افراد سالمند و آسیب پذیر خواهش می شود که در صورت، عدم داشتن کار ضروری از مراجعه حضوری به شعب بانکی خودداری کنند. بانک مسکن نیز در تلاش است که با توسعه خدمات الکترونیکی، نیاز به مراجعه حضوری در شرایط کنونی را به حداقل برساند.
او در پایان ابراز امیدواری کرد که این تمهیدات بتواند گامی موثر برای کاهش شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی باشد.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : خدمات غیر حضوری،مقررات،بانک مسکن،روابط عمومی
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر