- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» همهگیری ویروس کرونا در تغییر نگرش جامعه به امر ارتباطات تاثیر فراوانی دارد
تاریخ انتشار : 2020/11/14 - 10:26
رئیس کل بیمه مرکزی بیان داشت:
همهگیری ویروس کرونا در تغییر نگرش جامعه به امر ارتباطات تاثیر فراوانی دارد
مسیر ارتباطات جهانی پس از کرونا دستخوش تغییرات اساسی می شود که حرکت در این مسیرهای جدید برگشت پذیر نخواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تدبیرتازه نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در شانزدهمین سمپوزیوم روابط عمومی ویژه بررسی تاثیر کرونا در ساختار و عملکرد روابط عمومی، سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: اهمیت همه گیری این ویروس در جهانی بودن آن است و هرچند در آینده نزدیک از دنیا رخت بر می بندد اما تجارب، درس ها و هشدارهایش برای تمامی جوامع به یادگار می ماند.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، تقویت امر برپایی برنامههای مجازی را از اثرات مهم این پاندمی ارزیابی کرد و گفت: ویروس کرونا در کنار قربانی های بسیاری که گرفته و همچنان می گیرد قادر است زمینه اتفاقات بزرگ جهانی در رشته های گوناگون نظیر ارتباطات و روابط عمومی ها را فراهم کند.
وی با بیان این مطلب که تلفات کرونا قابل قیاس با قربانیان، معلولان و آسیب دیدگان سوانح رانندگی نیست، خاطرنشان کرد: تصادفات در کشور ما در هر ساعت دو قربانی می گیرند و این در حالی است که متاسفانه هر سه دقیقه یک ایرانی قربانی این ویروس منحوس میشوند.
رئیس شورای عالی بیمه ضمن تشریح شرایط حاکم بر رسانه های کشور تصریح کرد: دو اصل سرعت و صحت در امر روابط عمومی ها و اطلاع رسانی از اهمیت ویژهای برخوردار است و اگر این دو مساله مهم رعایت نشود کانالهای غیررسمی خبری و اطلاع رسانی می توانند به جو التهاب در جامعه دامن میزنند.
دکتر سلیمانی در ادامه سخنان خود روابطعمومیها را آیینه تمام نمای عملکرد سازمانها دانست و اظهار داشت: شناسایی زوایای پنهان سازمانهای ذیربط از ضروریات اطلاع رسانی است و مجموعه روابط عمومی میتواند مفاهیم پیچیده و تخصصی را به زبان ساده به مردم منتقل کند.
وی بر لزوم توسعه روابط عمومی هوشمند و همچنین جدیت در ارائه تحلیلهای موشکافانه، راهگشا و حرفه ای توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی باید نقش جهت دهی، ارائه راه حل و مشاوره مدیر ارشد سازمان را ایفا کند که ایفای این مسئولیت در بخش ارتباطات الکترونیکی حساس تر و سنگین تر خواهد بود.
دکتر سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: عرضه خدمات و کالا بر عهده سازمان هاست و روابط عمومی انعطاف پذیر و اثربخش باید در بخش ایجاد تقاضا و نیاز سنجی، فعالیت گستردهای داشته باشد.
شایان ذکر است در پایان این نشست از مدیران ارتباط گستر در حوزههای ارتباطات قدردانی شد و تعدادی از مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه لوح های تقدیر خود را دریافت کردند.
شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی عصر امروز با شناسایی برگزیدگان در حوزه های گوناگون ارتباطات به کار خود پایان داد.
برچسب ها : سمپوزیوم،بیمه مرکزی،سلیمانی،همه گیری،ویروس کرونا،تدبیرتازه نیوز
دسته بندی : بانک و بیمه
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر