- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» لزوم بهره مندی شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر
تاریخ انتشار : 2020/11/02 - 16:26
لزوم بهره مندی شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره بر ضرورت کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانک ها در جهت حفظ سلامتی خود و کارکنان شبکه بانکی ،گفت: از ابتدای سال جاری جدیدترین و به روزترین خدمات بانکی از سوی سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
![لزوم بهره مندی شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/f0e804d0d0-1.jpg)
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران گفت: با توجه به روند صعودی و شروع موج جدید بیماری ناشی از ویروس” کرونا” در کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس؛ از شهروندان می خواهیم با استفاده از خدمات آنلاین بانکی همانند: همراه شهر ، اینترنت بانک و … از تردد خود در سطح شهر و مراجعه به شعب این بانک اجتناب کنند.
عطاران با اشاره به افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر از ابتدای سال جاری، افزود: هم اکنون نیز زیرساختهای لازم برای استفاده شهروندان از سامانههای غیر حضوری بیش از پیش فراهم و آنها در بهترین شرایط خدمات دهی خود به سر می برند.
وی تصریح کرد: در همین راستا برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر در چارچوب قوانین بانک مرکزی به روزرسانی می شوند.
عطاران در ادامه با تشریح اقدامات بانک شهر در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: تمدید خودکار کارتهای منقضی شده، افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپردازها، به روز رسانی نرم افزارهای خدمات رسان بانک، گسترش خدمات “همراه شهر” و اینترنت بانک، افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی درگاههای غیرحضوری و … از اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر تاکید کرد: پیشخوانهای شهرنت این بانک نیز با هدف کاهش تردد شهروندان در سطح شهرها به عنوان شعبه ای از بانک در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به نیازهای آنان هستند.
عطاران خاطرنشان کرد:بیش از 300 پیشخوان شهرنت در کلان شهرها و شهرهای کوچک خدمات بانکی از جمله برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، صدور کارت نقدی،انتقال وجه بین سپرده ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور کارت هدیه،پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک و …. را ارائه می دهند.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : بهره،شهروند،خدمات بانکداری،بانک شهر
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر