- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد
تاریخ انتشار : 2020/10/21 - 16:50
با تائید مؤسسه بین المللی SGS سوئیس:
بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد
در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بينالمللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018) از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بينالمللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018) از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.
![بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/c6dc039ca3-11-650x330.jpg)
به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات، بانک دی به واسطه استقرار فرآیندهای نظام مند و موثر برای پایش و سنجش رضایت مشتریان طی دو مرحله ممیزی توسط ارزیابان مؤسسه بین المللی SGS سوئیس و تایید انطباق فعالیت های صورت گرفته در زمینه سنجش رضایت مشتریان با الزامات استاندارد، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.
این ممیزی که با هدف تائید پایبندی به الزامات استاندارد و پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان انجام شد، اقدامات صورت گرفته در زمینه تدوین و جاری سازی روش اجرایی و دستورالعمل های مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، دسته بندی مشتریان و تعریف انواع نظرسنجی به تفکیک مشتریان، تحلیل نتایج و تعریف پروژه های بهبود را مورد ارزیابی قرار داد که اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با همکاری اداره کل طرح و توسعه با احراز شرایط لازم، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.
بر اساس این گزارش، تدوین مستندات مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، رویکرد فرآیندی در اندازه گیری و پایش رضایت مشتریان، روش شناسی صحیح و رعایت چهارچوب های علمی در طراحی پروژه های نظرسنجی و ارائه تحلیل های کاربردی از نتایج نظرسنجی مشتریان، ارزیابی ریسک های فرایند نظرسنجی از مشتریان و دسته بندی انواع نظرسنجی به تفکیک محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای اعطای گواهینامه استاندارد بينالمللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان بوده است.
گفتنی است استاندارد ISO10004;2018 یک راهنمای عمومی برای طراحی، برنامه ريزی و اجرای فرآيند پایش و اندازهگیری رضایت مشتريان است که به سازمان ها کمک می کند تا با شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان و تعریف پروژه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام بردارند.
اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی به عنوان متولی انجام نظرسنجی از ذینفعان، در چهار سال اخیر با انجام بیش از 30 نظرسنجی در حوزههای رضایتمندی مشتریان حقیقی شعب، مشتریان ارزشمند، تسهیلاتگیرندگان، کاربران اینترنتبانک و پذیرندگان دستگاههای پوز در زمره بانکهای پیشگام در حوزه نظرسنجی بوده است و در این زمینه موفق به کسب رتبه اول در بخش پژوهش های ارتباطی سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش « نظرسنجی » در طرح ارزیابی روابط عمومیهای برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه شده است.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : بانک دی،گواهینامه،استاندارد
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر