- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر
تاریخ انتشار : 2020/10/10 - 12:33
افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی؛ از افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک توسط مشتریان این بانک خبر داد.
![افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/1149533e1d-2.jpg)
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با بیان اینکه همواره “نوآوری در خدمت” سرلوحه اقدامات و فعالیت ها در بانک شهر بوده است،گفت: طی سال های اخیر امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک موجبات رضایتمندی بیش از پیش شهروندان از بانک شهر را باعث شده است.
وی با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا از ماه های پایانی سال گذشته و تداوم آن در سال جاری، تصریح کرد: با توجه به ضرورت کاهش تردد شهروندان در سطح شهرها، شاهد افزایش استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر بوده ایم که خوشبختانه این مهم حفظ سلامت مشتریان و سرمایه انسانی بانک را در پی داشتهاست.
نمازی با تاکید بر اینکه سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر آماده خدمات رسانی به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی هستند، گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه هم اکنون استفاده از خدمات آنلاین بانک همانند: همراه شهر ، اینترنت بانک و … روز به روز در حال افزایش است.
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به محبوبیت نرم افزار”همراه شهر” با توجه به خدمات به روز و منحصر به فرد آن ، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تعداد کاربران این نرم افزار 30 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه نرم افزار “همراه شهر” از طریق سایت بانک شهر به نشانی https://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار های کافه بازار، مایکت و ایران اپس قابل دسترسی است، ادامه داد:در راستای دستیابی بانک شهر به اهداف خود برای ایجاد بسترهای متنوع خدمت رسانی به شهروندان در هر ساعت از شبانه روز، این نرم افزار در چارچوب قوانین بانک مرکزی به روزرسانی می شود.
نمازی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از خدمات “اینترنت بانک ” و “پیشخوان های شهرنت” بانک شهر، تصریح کرد: هم اکنون مشتریان شبکه بانکی می توانند بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز از “پیشخوان های شهرنت” بانک شهر دریافت کنند.
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در پایان با اشاره به توصیه موکد جامعه پزشکی و درمانی کشور مبنی بر ضرورت کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانک ها ، گفت: در راستای صیانت از سلامت مشتریان خود، اقدام به افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت، تمدید خودکار کارتهای منقضی شده، افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی درگاههای غیرحضوری (اینترنت بانک و نرم افزار همراه شهر) و …کرده ایم.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : افزایش،خدمات،الکترونیک،بانک شهر
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر