- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» زوم بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک با افزایش شیوع کرونا
تاریخ انتشار : 2020/10/04 - 13:40
زوم بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک با افزایش شیوع کرونا
نظر به افزایش شیوع ویروس کرونا در برخی استان های کشور و اعمال محدودیت و تعطیلی برخی مراکز پایتخت، بانک ملی ایران بار دیگر از مشتریان و هموطنان ارجمند درخواست دارد به منظور مهار این بیماری، نسبت به بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک و حضور حداقلی در شعب این بانک توجه ویژه تری داشته باشند.
![زوم بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک با افزایش شیوع کرونا](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/7ace2eddcc.jpg)
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا علاوه بر توسعه خدمات بانکداری الکترونیک خود، اقدامات دیگری نیز برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب انجام داده که در این راستا می توان به تمدید تاریخ انقضای ملی کارت ها به صورت خودکار تا پایان شهریور ماه سال آینده اشاره کرد. همچنین سقف انتقال وجه كارت به كارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاههای اینترنتی، خودپردازها و کیوسک بانک ملی ایران از مبلغ 30 میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدأ هر كارت به 60 میلیون ریال افزایش یافته است.
مشتریان بانک ملی ایران همچنین می توانند با بهره مندی از سامانه بام و اپلیکیشن بله بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند.
همچنین دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و دستگاه های VTM نیز از دیگر خدمات بانک ملی ایران برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب هستند.
مشتریان با سامانه بام می توانند خدمات دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و… را دریافت کنند.
با همراه بام (بام به روز رسانی شده) نیز امکان انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و… فراهم است.
اپلیکیشن بله امکان کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و… را برای کاربران خود فراهم کرده است و با نشان پرداخت نیز پرداخت وجه از طریق QR CODE امکان پذیر شده که این قابلیت جایگزینی برای کارت های بانکی است.
مشتریان بانک ملی ایران در اپلیکیشن 60 می توانند خدماتی مانند رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و…را دریافت کنند.
بانک ملی ایران با توجه به داغ بودن تب و تاب ورود با بازار بورس، بازویی را هم در اپلیکیشن «بله» طراحی کرده تا مشتریان بتوانند با کمترین محدودیت زمانی و مکانی اقدامات لازم برای ورود به این بازار را انجام دهند.
با بازو (بات) https://ble.ir/boursecode_bot امکان ثبت نام در سجام و احراز هویت غیرحضوری فراهم شده است و علاوه بر این، کاربران می توانند سوالات شان درباره سجام و کد بورسی را دریافت کنند.
برچسب ها : شیوع کرونا،بانکداری الکترونیک،بانک ملی ایران
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر