- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» ٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را از ١١ درگاه دریافت کنید
تاریخ انتشار : 2020/10/03 - 14:08
٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را از ١١ درگاه دریافت کنید
مشتریان بانک صادرات ایران میتوانند از طریق ١١ درگاه، بیش از ٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک این بانک را دریافت کنند.
![٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را از ١١ درگاه دریافت کنید](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/55d98e8fdc-650x330.jpg)
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، دسترسی مشتریان به ٦٤ نوع خدمت بانکداری الکترونیک در قالب ١٦ بخش اصلی خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک با استفاده از درگاههای مختلف فراهم شده و با توجه به برنامهریزی گسترده بانک صادرات ایران برای تسریع در ارائه خدمات غیر حضوری، رفع نیازهای بیش از ٤٥ میلیون مشتری بانک از این طریق، سرعت بیشتری به خود گرفته است.
بخشهای مختلف این خدمات که اغلب دارای زیرشاخههای متنوع و محصولات نوین بانکداری الکترونیک است، شامل «دریافت وجه»، «انتقال وجه»، «مدیریت چکها»، «عملیات حساب»، «عملیات کارت»، «مدیریت تسهیلات و تعهدات»، «پرداختهای خاص»، «کیف پول»، «خدمات مالی»، «دریافت خدمات بیمه»، «پرداخت قبض»، «دریافت شارژ»، «خرید بسته اینترنتی»، «نیکوکاری»، «خدمات گردشگری» و مجموعه «سایر خدمات» مانند خدمات خودرویی، جستجو شعب، اخذ رسید تراکنش و … است که از طریق ١١ درگاه «شمس»، «اینترنتبانک»، «همراهبانک»، «صاپ»، «تلفنبانک»، «وبسایت»، «باجه الکترونیکی»، «خودپرداز»، «کیوسک» و «ریما» در دسترس قرار گرفته است.
در برخی از بخشهای این خدمات همچون«عملیات کارت»، حداقل ١٤ خدمت بانکداری الکترونیک به مشتری عرضه میشود. در بخش«مدیریت تسهیلات و تعهدات» مشتریان میتوانند از پنج خدمت بانکداری غیر حضوری استفاده کنند. در بخشهای «انتقال وجه»، «عملیات حساب» و «مدیریت چکها» این تعداد به شش خدمت میرسد و در بخش «سایر خدمات» مشتریان بانک صادرات ایران میتوانند حداقل از ١١ خدمت بانکداری الکترونیکی استفاده کنند.
در این میان سه درگاه «همراهبانک» با ٣٣ خدمت، خودپرداز با ٢٧ نوع خدمت و اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» با ٢٥ نوع خدمت بانکی بیشترین امکان خدماترسانی را به مشتریان و هموطنان در خارج از شعب فراهم کردهاند.
همچنین در جدیدترین درگاه ارائه دهنده خدمات غیر حضوری بانک صادرات ایران «شمس» که به مناسبت آغاز شصت و نهمین سال فعالیت این بانک رونمایی شد، مهمترین خدمات بانکی در شعبه، به صورت غیر حضوری به مشتریان و متقاضیان ارائه میشود که شامل « افتتاح حساب»، «درخواست اینترنتی تعهدات»، «دریافت دستهچک»، «رفع سوء اثر چک برگشتی»، «خدمات پرداخت» و «صورتحساب اینترنتی» است که نقش مهمی در کاهش نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران ایفا خواهد کرد.
برچسب ها : بانکداری الکترونیک،بانک صادرات،پرداخت های خاص
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر