زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۲
» بین الملل » ترامپ: شکست من در بحران کرونا روزنه امید دموکرات‌ها در انتخابات است
تاریخ انتشار : 2020/05/06 - 12:39
 کد خبر: 100912
 136 بازدید

ترامپ: شکست من در بحران کرونا روزنه امید دموکرات‌ها در انتخابات است

رئیس‌جمهوری آمریکا دموکرات‌ها را به ابراز امیدواری برای شکست او در واکنش به کروناویروس به منظور "پیروزی خودشان در انتخابات" متهم کرد.

ترامپ: شکست من در بحران کرونا روزنه امید دموکرات‌ها در انتخابات است

به نقل از خبرگزاری رویترز، این اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ساعاتی پیش از بازدید بدون ماسک او به همراه دیگر مقام‌ها از یک کارخانه ساخت ماسک در آریزونا مطرح شد. او در آنجا از طرح‌هایی برای جمع‌آوری کارگروه مقابله با کرونا در کاخ سفید و تمرکز بر تبعات پس از شیوع سخن گفت.

ترامپ گفت: نمی‌توانیم کشورمان را برای پنج سال بسته نگاه داریم. دموکرات‌ها می‌خواهند ما شکست بخوریم تا خودشان انتخابات را ببرند اما آن‌ها برنده نخواهند شد.

ترامپ همچنین در پاسخ به سوالی درباره ممانعت او از حضور آنتونی فائوچی در جلسه مجلس نمایندگان که دموکرات‌ها در آن اکثریت دارند، گفت:‌ به خاطر این که اعضای مجلس نمایندگان گروهی از افراد متنفر از ترامپ هستند…آن‌ها می‌خواهند در این وضعیت غیرموفق باشیم که این یعنی مرگ ولی ما بسیار موفق خواهیم بود.

ترامپ، وعده خود درباره واکسن کرونا را پس گرفت

ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به طور ضمنی وعده خود در خصوص زمان تولید واکسن کرونا را پس گرفت.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص این‌که آیا همچنان متقاعد است که می‌توان تا پایان سال به واکسن کرونا دست یافت یا خیر، گفت: «هیچ وقت نمی‌توانید متقاعد باشید».

ترامپ ادامه داد: «من نمی‌توانم نسبت به چیزی متقاعد باشم ولی فکر می‌کنم که می‌توانیم به بخشی خوب از یک چیز بسیار بسیار اساسی دست پیدا کنیم».

وی با بیان این‌که گزارش‌های روزانه از شرکت‌هایی که روی واکسن کرونا کار می‌کنند را با دقت دنبال می‌کند، افزود: «عملکرد ما واقعا عالی بوده است».


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه