زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» اجتماعی » نقش مرزنشینان در کاهش جرایم مرزی جزیره کیش/ برخورد قاطع دریابانان با شناورهای متجاوز
تاریخ انتشار : 2019/10/24 - 17:15
 کد خبر: 79410
 296 بازدید

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد

نقش مرزنشینان در کاهش جرایم مرزی جزیره کیش/ برخورد قاطع دریابانان با شناورهای متجاوز

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به نقش موثر مرزنشینان در کاهش جرایم مرزی اشاره کرد و گفت: شناورهایی که سهوا یا عمدا وارد حریم آبی جمهوری اسلامی ایران شدند، دریابانان مقتدرانه با آنها برخورد و اعمال قانون کردند.

نقش مرزنشینان در کاهش جرایم مرزی جزیره کیش/ برخورد قاطع دریابانان با شناورهای متجاوز

سردار قاسم رضایی در گلزار شهدای جزیره کیش در جمع خبرنگاران با یادآوری عملیات‌های بدر، والفجر 8، خیبر و کربلای 5 در جنگ تحمیلی اظهار داشت: مرزبانان امروز در مرزهای کشور مسیر شهدا را ادامه می‌دهند و با همان بصیرت از سرحدات ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا به بازدید از یگان‌های مرزی کیش اشاره کرد و گفت: اقدامات هدفمند و هوشمندانه در جزیره کیش در حال اجرایی شدن است و این جزیره ظرفیت سرمایه گذاری در سطح ملی را دارد.

سردار رضایی با اظهار رضایت از عملکرد دریابانان کیش عنوان کرد: فرماندهی دریابانی کیش یکی از رده‌های موفق در اعمال قانون است و این موضوع، خوشایند مردم و مرزنشینان و دولت مردان است.

وی با تأکید بر برخورد دریابانان با لنج‌های حامل سوخت و کالای قاچاق، تصریح کرد: در منطقه خلیج فارس بعضاً تخلفات همچون جا به جایی سوخت و کالای قاچاق مشاهده می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته با کمک مرزنشینان و ساحل‌نشینان کاهش محسوسی داشته است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا همکاری مردم و مرزنشینان را در کاهش جرایم دریایی و مرزی موثر دانست و اظهار داشت: مرزبانان با اشراف کامل و استفاده از تجهیزات اوپتیکی و الکترونیکی، شناورهایی را که به صورت سهوا یا عمدا وارد حریم آبی جمهوری اسلامی ایران شدند، مقتدرانه با آنها برخورد و اعمال قانون کردند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه