زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» تله تایپ » چهار “صفر” در جدول لیگ برتر/ طلسم‌ها می‌شکند؟
تاریخ انتشار : 2022/10/05 - 12:03
 کد خبر: 153080
 40 بازدید

چهار “صفر” در جدول لیگ برتر/ طلسم‌ها می‌شکند؟

با گذشت هفت هفته از فصل جاری لیگ برتر ایران، همچنان چهار تیم عدد صفر را جلوی برد و باخت‌های خود می‌بینند و از سوی دیگر دو طلسم در هفته هفتم شکسته شد.

چهار “صفر” در جدول لیگ برتر/ طلسم‌ها می‌شکند؟

به گزارش ایسنا، هفته هفتم لیگ برتر ایران با ادامه طلسم ناکامی‌های ملوان و از بین رفتن طلسم مساوی‌های متوالی ذوب آهن ادامه یافت تا به این ترتیب در جدول رده‌بندی لیگ برتر شاهد وجود ۴ صفر باشیم.

از دیگر صفرهایی که در جدول لیگ برتر تبدیل به یک شد، شکست پرسپولیس مقابل تراکتور بود. شاگردان گل‌محمدی که تاکنون هیچ شکستی را تجربه نکرده بود، بالاخره در خانه شکست خوردند.

به این ترتیب در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران شاهد چهار عدد “صفر” هستیم که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
ادامه شکست ناپذیری فولاد، مس رفسنجان و ذوب آهن

جواد نکونام، محمد ربیعی و مهدی تارتار سه مربی‌ای هستند که توانستند تیم‌های خود را بدون تحمل هر گونه باختی به هفته هشتم بازی‌ها برسانند.

هر سه تیم به خصوص ذوب آهن در این بین با رقبای نامدار هم بازی کرده‌ اما شکستی را تجربه نکرده‌اند که در ادامه به نوار برد و تساوی‌های این تیم در هفت هفته گذشته نگاه می‌کنیم:

فولاد: صنعت نفت (مساوی) – پرسپولیس (مساوی) – تراکتور (برد) – سپاهان (برد) – مس رفسنجان (مساوی) – ملوان (لغو) – مس کرمان (مساوی) – استقلال (؟)

چهار “صفر” در جدول لیگ برتر/ طلسم‌ها می‌شکند؟

مس رفسنجان: نساجی (مساوی) – گل گهر (مساوی) – ذوب آهن (مساوی) – آلومینیوم (مساوی) – فولاد (مساوی) – هوادار (برد) – صنعت نفت (مساوی) – تراکتور (؟)

چهار “صفر” در جدول لیگ برتر/ طلسم‌ها می‌شکند؟

ذوب‌آهن: پرسپولیس (مساوی) – تراکتور (مساوی) – مس رفسنجان (مساوی) – ملوان (مساوی) – سپاهان (مساوی) – مس کرمان (مساوی) – پیکان (برد) – نساجی (؟)

چهار “صفر” در جدول لیگ برتر/ طلسم‌ها می‌شکند؟

این سه تیم در هفته هشتم با رقبای سرحال و آماده بازی دارند که در هفته هفتم موفق به کسب پیروزی شده‌اند و دیدارهای آینده تهدیدی برای پایان شکست‌ناپذیری آن‌ها به شمار می‌رود.
ملوان در حسرت پیروزی

ملوان همچنان در حسرت کسب پیروزی به سر می‌برد. تیم تازه لیگ برتری شده ملوان که در بازگشت به لیگ عملکرد خوبی از خود نشان نداده و در قعر جدول قرار دارد، به جز یک دیدار با فولاد که لغو شده، در شش دیدار گذشته خود چهار شکست را متحمل شده است.

ملوان: پیکان (باخت) – استقلال (باخت) – نساجی (مساوی) – ذوب آهن (مساوی) – گل گهر (باخت) – فولاد (لغو) – آلومینیوم (باخت)

چهار “صفر” در جدول لیگ برتر/ طلسم‌ها می‌شکند؟

تنها نماینده استان گیلان در هفته آینده میزبان صنعت نفت آبادان است که برای بهبود نتایج خود به سراغ فیروز کریمی رفته است. نقطه اشتراک فیروز کریمی و ملوان به حدود ۸ سال قبل بر می‌گردد که ملوان با حضور این مربی توانست از سقوط به لیگ دسته پایین‌تر نجات یابد و حالا هر دو طرف در مسیر همدیگر قرار گرفته‌اند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه