زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۶
» بانک و بیمه » خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی
تاریخ انتشار : 2020/11/24 - 15:12
 کد خبر: 123122
 62 بازدید

خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در دوره شیوع کرونا دامنه خدمات خود را توسعه داده تا الزام به حضور در شعب به کمترین میزان ممکن برسد.

خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، تشویق مشتریان به افزایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در دستور کار قرار گرفته است.
از سوی دیگر به منظور کاهش تردد مشتریان در شهر و همچنین کاهش مراجعه به شعب، برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی به طور موقت برداشته شده است که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت تا 10 میلیون تومان و نیز تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه به شعبه اشاره کرد.
همچنین دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد فعال اند و بدون هیچ محدودیت زمانی، به طور شبانه روزی در هفت روز هفته به مشتریان خدمت رسانی می کنند.
از سوی دیگر به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.
از آنجا که شعب بانک ها از مستعدترین مراکز انتقال ویروس کرونا شناخته شده اند؛ توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری راه موثری برای جلوگیری از شیوع این بیماری و کمک قابل توجهی به حفظ سلامت کارکنان بانک ها و مشتریان است.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه