زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» تله تایپ » فعال اصولگرا: می‌خواهند ظریف را به عنوان سردار صلح و سازش در انتخابات معرفی کنند
تاریخ انتشار : 2020/11/10 - 16:05
 کد خبر: 120803
 86 بازدید

فعال اصولگرا: می‌خواهند ظریف را به عنوان سردار صلح و سازش در انتخابات معرفی کنند

دبیرکل حزب سبز گفت: چراغ سبزی که عمدتا اصلاح‌طلبان دارند به بایدن نشان می‌دهند به این دلیل است که می‌خواهند ظریف را به عنوان سردار صلح و سازش در انتخابات معرفی کنند.

فعال اصولگرا: می‌خواهند ظریف را به عنوان سردار صلح و سازش در انتخابات معرفی کنند

فعال اصولگرا درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز درباره احتمال نامزدی محمدجواد ظریف در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: احتمال حضور بسیاری از افراد در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، مخصوصا آقای ظریف که به گمان خود با آمدن بایدن می‌تواند جان تازه‌ای به برجام دهد.

او ادامه داد: اما حقیقت این است که بایدن با لیستی از خواسته‌ها مجددا وارد برجام خواهد شد که عمده آنها هم مطابق با منافع آمریکاست؛ استراتژی ترامپ و بایدن یکی است و صرفا ممکن است تاکتیک‌هایشان متفاوت باشد.

کنعانی مقدم افزود: چراغ سبزی که عمدتا اصلاح‌طلبان دارند به بایدن نشان می‌دهند به این دلیل است که می‌خواهند ظریف را به عنوان سردار صلح و سازش در انتخابات معرفی کنند؛ در حالی که این یک خطای بارز استراتژیک است که به آمریکا این پیام را صادر خواهد کرد که تحریم‌ها و تهدیدها بر روی ما تاثیرگذار بوده و این برای نظام جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است.

دبیرکل حزب سبز گفت: ناگفته نماند با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل است و همانطور که مقام معظم رهبری هم بارها فرمودند آمریکای چه جمهوری‌خواه و یا چه دموکرات‌ها تاثیری در سیاست‌های داخلی ما ندارد، زیرا ما فارغ از هرگونه تحریم و تهدیدهای آمریکا خودمان برای کشور خودمان تصمیم می‌گیریم، از همین رو این اعمال قدرت‌ها تاثیرگذار نخواهد بود.

دبیرکل حزب سبز بیان کرد: صرفا ممکن است برخی از جناح و شخصیت‌های ایران خود را همسو با بایدن نشان دهند برای اینکه در انتخابات آینده از این تبلیغ استفاده کرده و آرای خاکستری را به خود جذب کنند.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه