زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۲
» بین الملل » رسانه‌های صهیونیستی: در نظام سعودی بن سلمان بیشترین حمایت را از اسرائیل به عمل آورده است
تاریخ انتشار : 2020/10/24 - 9:36
 کد خبر: 117525
 95 بازدید

رسانه‌های صهیونیستی: در نظام سعودی بن سلمان بیشترین حمایت را از اسرائیل به عمل آورده است

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، در نظام سعودی محمد بن سلمان ولیعهدی است که بیشترین حمایت را از رژیم صهیونیستی به عمل آورده است.

رسانه‌های صهیونیستی: در نظام سعودی بن سلمان بیشترین حمایت را از اسرائیل به عمل آورده است

به نقل از شبکه خبری المیادین، شبکه “کان” رژیم صهیونیستی درباره روابط دوستی پشت پرده عربستان و این رژیم صحبت و تأکید کرد، مسئولان ارشد اسرائیلی به ریاض سفرهایی داشته‌اند.

یک منبع ارشد اسرائیلی به این شبکه گفت، در نظام سعودی محمد بن سلمان، ولیعهدی است که بیشترین حمایت را از رژیم صهیونیستی به عمل آورده است. اگر همه چیز به وی بستگی داشت عادی‌سازی روابط اتفاق می‌افتاد اما این مسئله به سیاست داخلی عربستان مرتبط است.

این منبع اسرائیلی اعلام کرد، تغییر در موضع عربستان بعد از سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا اتفاق افتاد. محمد بن سلمان با طرح خودش روابط را برقرار کرد.

یوسی کوهن، رئیس موساد پنجشنبه اعلام کرد، عربستان منتظر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای تقدیم هدیه‌ای به رئیس‌جمهور منتخب است.

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا نیز در دیدار با همتای عربستانی خود ابراز امیدواری کرد که عربستان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بررسی کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز پیش‌بینی کرده طی هفته‌ها و ماه‌های آتی کشورهای زیادی از جمله عربستان به قطار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بپیوندند.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه