مرگ عجیب و ناگهانی جوان ۳۴ ساله در مطب پزشک!
مرگ عجیب و ناگهانی جوان ۳۴ ساله در مطب پزشک!
 دوشنبه - 28 سپتامبر 2020 |   بدون نظر 

ویدئویی از مرگ پسر ۳۴ ساله مصری در انتظار پزشک معالج همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.

پیشگامان سایت‌های ارتباطی در مصر ویدئویی دردناک و تکان دهنده را منتشر کردند که باعث ناراحتی زیادی شد، زیرا سقوط یک مرد متوفی را هنگام انتظار برای دکتر معالج همسرش را نشان می‌دهد.

این حادثه با فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های نظارت در کلینیک دکتر حمدی الماسودی، متخصص جراحی عمومی در بیمارستان عمومی فقوغ در استان شارکیا، و توسط خود پزشک منتشر شد، جایی که مردی همراه همسر بیمار خود برای انجام آزمایش‌های پزشکی به مطب پزشک می‌آید، از ماشین توک توک پیاده می‌شود و روی پای خود می‌رود و سپس وارد کلینیک می‌شود و می‌نشیند روی یکی از نیمکت‌ها، او در میان پزشکان منتظر نوبت خود است.

در عرض چند لحظه، همه از پایین آمدن مرد و پایین انداختن جسدی بی روح متعجب شدند، بنابراین دکتر بیرون آمد و او را معاینه کرد و از مرگ او مطمئن شد، در میان جیغ‌ها، همسر شدر کلینیک بسیار تعجب و حیرت شده است.

دکتر گفت که این حادثه ساعت یک بعد از ظهر دیروز پنجشنبه در کلینیک وی در منطقه بحر الباقر شهر الحسینیه رخ داد، جایی که این مرد همسر خود را برای معاینه پزشکی همراهی کرد، اما پس از حدود هفت دقیقه وارد بیمارستان شد. او توضیح داد که این مرد به نام رشدی احمد ۳۴ ساله است و از هیچ بیماری شکایت یا رنج نمی‌برد و تأکید کرد که علت مرگ وی به دلیل حمله قلبی حاد بوده است.


ارسال دیدگاه

فیلم های مشابه
آخرین فیلم ها
21 نوامبر 2022 9029 بازدید
10 جولای 2021 24628 بازدید