زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » بازديد از روند ساخت بدنه ها و مونتاژ نخستين رام پروژه 70 دستگاه واگن
تاریخ انتشار : 2019/02/03 - 11:05
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 39061
 235 بازدید

با حضور مديرعامل و مجريان شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) صورت گرفت؛

بازديد از روند ساخت بدنه ها و مونتاژ نخستين رام پروژه 70 دستگاه واگن

ساخت بدنه آلومينيومي و رنگ آميزي اولين رام پروژه 70 دستگاه واگن ترخيص شده از گمرك شهيد رجايي بندر عباس به اتمام رسيده و مونتاژ آن آغاز شده است.

بازديد از روند ساخت بدنه ها و مونتاژ نخستين رام پروژه 70 دستگاه واگن

به گزارش روابط عمومي و بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه(مترو)، علي امام به همراه مجريان و مديران فني و مهندسي اين شركت از شركت واگن سازي تهران بازديد كرده و از نزديك در جريان روند تكميل و مونتاژ نخستين رام واگن هاي ترخيص شده قرار گرفت.

در اين جلسه علي امام با اشاره به ترخيص 70 دستگاه واگن مترو، بيان داشت: تاكنون 85 درصد از قطعات و تجهيزات مربوط به اين 70 دستگاه از بندر شهيد رجايي بندر عباس ترخيص و در اختيار شركت واگن سازي قرار گرفته است و اميدواريم مابقي قطعات نيز هرچه سريعتر ترخيص و عمليات ساخت و مونتاژ واگن ها صورت بگيرد.

امام افزود: با توجه به تكميل ساخت بدنه و رنگ آميزي رام نخست پروژه 70 دستگاه واگن، اميدواريم با آغاز مونتاژ اين بخش از قطارها، شاهد ورود اولين قطار آماده شده به شبكه متروي تهران در نوروز سال 98 باشيم.

در اين جلسه كه با حضور مجتبي گلشني، مديرعامل شركت واگن سازي تهران در محل اين شركت برگزار شد، تاكيد شد اقدامات لازم براي ترخيص 15 درصد تجهيزات باقي مانده نيز در حال انجام است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه