زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» جذاب ترین ها » حاشیه‌نگاری چهارمین روز جشنواره فجر؛ از شوخی جنجالی رضویان با مداحان تا باز شدن پای فیلمی توقیفی!آ
تاریخ انتشار : 2019/02/03 - 10:28
 کد خبر: 39055
 266 بازدید

حاشیه‌نگاری چهارمین روز جشنواره فجر؛ از شوخی جنجالی رضویان با مداحان تا باز شدن پای فیلمی توقیفی!آ

با سلام به مخاطبان همیشه همراه آخرین خبر. طبق قرار هر سال، مهم‌ترین اتفاقات و حواشی جشنواره فجر را با عنوان «حاشیه‌نگاری» در اختیار شما قرار می‌دهیم.

حاشیه‌نگاری چهارمین روز جشنواره فجر؛ از شوخی جنجالی رضویان با مداحان تا باز شدن پای فیلمی توقیفی!آ

در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های مسخره باز، روزهای نارنجی و زهرمار روی پرده سینما رفت.
سیدجواد رضویان: امکان ندارد برای «زهرمار» سیمرغ بگیرم

سیدجواد رضویان در نشست رسانه‌ای اولین تجربه کارگردانی خود در سینما با عنوان «زهرمار» امکان دریافت سیمرغ برای این فیلم را منتفی دانست. جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم در پاسخ به این پرسش که با چالشی که ممکن است با مداحان معروف داشته باشد، بیان کرد: ما در مرحله نگارش فیلمنامه در این زمینه حساسیت زیای داشتیم و می دانستیم با جماعتی سر و کار داریم که ممکن بود از سوی آن‌ها تشویق نشویم اما خوشبختانه بازخوردهای خوبی از این فیلم داشتیم اما مساله‌ای که هست این است که هر طبقه‌ای از جامعه که با این مشکل مواجه می‌شوند چگونه می‌توانند با آن برخورد کنند.
جواد رضویان در ادامه تاکید کرد: داستان این فیلم اتفاقی است که برای فردی با شرایط اجتماعی دیگری غیر از مداح رخ داده است.
علی مصفا: با ترغیب هدیه تهرانی در «روزهای نارنجی» بازی کردم

علی مصفا، بازیگر «روزهای نارنجی»، در نشست خبری این فیلم تاکید کرد اگرچه فیلمنامه برایش جذاب بوده است، اما بیشتر هدیه تهرانی او را به بازی در این اثر سینمایی ترغیب کرده است. علی مصفا هم درباره پذیرفتن نقش مجید گفت: «فیلمنامه خیلی جذاب بود. چند بار با هم صحبت کردیم من گرفتار بودم و نمی‌توانستم. خانم تهرانی خیلی فیلمنامه را دوست داشت و من را ترغیب کرد سر این کار بیایم. برای خیلی‌ها پذیرفتن نقش‌هایی مثل مجید سخت است، ولی برای من جذاب بود که این کاراکتر منفعل را که مرد عمل نیست، ایفا کنم. جدا از این خود قصه فیلم هم جدید بود. سومین دلیل هم تصویری بود که این فیلم از زن ایرانی می‌داد و برای من جذاب بود. چون در مقایسه خیلی از فیلم‌هایی که زن ایرانی را زن تحت ظلم و کتک‌خور نشان می‌دهند، جالب بود.»
پیش‌بینی صابر ابر برای اکران پُر شورِ «آشغال‌های دوست داشتنی»

صابر ابر در نشست رسانه‌ای «مسخره‌باز» از فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی یاد کرد که اگرچه در سال ۱۳۹۱ تولید شده، اما تا اکنون اجازه اکران پیدا نکرده است.
صابر ابر در این ارتباط گفت: «من مطمئن هستم «آشغال‌های دوست‌داشتنی»، فیلم محسن امیریوسفی، به‌وقتش در بهترین سینماهای کشور به نمایش گذاشته خواهد شد و مردم ایران با فیلمی مواجه می‌شوند که برای مردم ایران ساخته شده است و نه برای کسانی که ایران را دوست ندارند.»

فیلم فجر

فیلم فجر

فیلم فجر


برچسب ها : , ,
دسته بندی : جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه