زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » کشف 1.3 تن مواد مخدر در خاش
تاریخ انتشار : 2019/02/02 - 14:52
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 38972
 191 بازدید

کشف 1.3 تن مواد مخدر در خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 372 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

کشف 1.3 تن مواد مخدر در خاش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی شهرستان سراوان به اطلاعاتی مبنی بر تردد قاچاقچیان در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با رصد تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودرو زانتیا و سه دستگاه موتورسیکلت ایژ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو و موتورسیکلت ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر که ساعتی به طول انجامید ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ در بازرسی از خودرو و پاک سازی منطقه یک تن و 271 کیلو و 665گرم تریاک، 61 کیلو و 600گرم هروئین، 2 کیلو و 850گرم حشیش، 35کیلو و 900 گرم سایر مواد مخدر و 2 قبضه سلاح کلاش به همراه 46 تیر فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند ادامه دارد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه