زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» بانک و بیمه » جلسه کمیته برنامه ریزی و بازاریابی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری
تاریخ انتشار : 2018/12/08 - 13:59
 کد خبر: 30636
 144 بازدید

جلسه کمیته برنامه ریزی و بازاریابی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری

جلسه کمیته برنامه ریزی و بازاریابی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور روسای دوایر برگزار شد.

جلسه کمیته برنامه ریزی و بازاریابی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از روابط عمومی: محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن عرض خیر مقدم به تشریح عملکرد شعب در پایان آبان ماه پرداخت و نحوه ترکیب منابع بویژه منابعی نظیر سپرده های قرض الحسنه و ارائه انواع خدمات ال سی داخلی و ضمانت نامه را جهت کاهش هزینه ها ضروری و با اشاره به شعب دارای رشد: برنامه ریزی، زمان بندی، شناسائی نقاط ضعف و پوشش آنها به نحو احسن را مهم ارزیابی و از نکات موثر رشد و نمو شعب دانست.
وی با اشاره به تاریخچه بانکداری در ایران و کاربرد اقسام متفاوت سیستم های ذخیره اطلاعاتی، توجه به بانکداری دیجیتال و فراهم آوردن زیر ساخت مورد نیاز را امری اساسی و اجتناب نا پذیر در عصر ارتباطات دانست و با اشاره به روند سریع و رو به رشد استارت آپ ها و فین تک ها در این عرصه اظهار داشت: امیدوارم کلیه همکاران با وفاق، همدلی وهمچنین تلاش و پشتکار نسبت به برشمردن مزیت های کیفی و کمی خدمات الکترونیک برای مشتریان و نیز تبلیغ خدمات متنوع بانک پرداخته تا زمینه رشد و کسب سهم از این بازار به نحو مطلوب صورت پذیرد.
سبزواری خواستار تشویق هر چه بیشتر مشتریان جهت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک شد و همکاران را به شناسایی علایق مشتریان در نحوه دریافت خدمات و ارائه بسته های خدماتی متنوع ترغیب کرد.
تاکید بر بهداشت پرونده های اعتباری و پیگیری مطالبات غیر جاری و تعیین تکلیف آنها از مطالب پایانی که در این جلسه توسط مدیراستان مطرح شد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه