زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » فوت و فن، مراقبت ها و قیمت اکستنشن مژه
تاریخ انتشار : 2018/12/03 - 13:09
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 30005
 1486 بازدید

فوت و فن، مراقبت ها و قیمت اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از راهکار‌هایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم‌ها قرار گرفته تا مشکل کم پشت بودن مژه‌های خود را حل کنند و مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشند. این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند. قیمت اکستنشن مژه از ۱۲۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

فوت و فن، مراقبت ها و قیمت اکستنشن مژه

دانستنی‌هایی در مورد کاشت و اکستنشن مژه

عمر مفید اكستنشن مژه حدود یك ماه است و با ریزش هر مژه طبیعی، معمولا اكستنشن آن هم می‌افتد.

تعداد مژه‌ای که برای هر فرد انتخاب می‌شود، بستگی به تعداد مژه‌های خود فرد دارد. به دلیل اینكه مژه‌های مصنوعی روی مژه‌های طبیعی كار می‌شوند اگر فردی تعداد مژه‌های طبیعی خودش كم باشد تعداد كمی مژه می‌تواند بكارد.

بلندی مژه مصنوعی حداكثر باید 2 برابر بلندی مژه طبیعی باشد. بیش از این مقدار به‌خصوص اگر مژه‌های طبیعی ضعیفی دارید، می‌تواند باعث ریزش مژه شود.

اگر شخصی بداند پوست حساسی دارد و ممكن است بعد از كاشت دچار حساسیت شود، بهتر است ابتدا دو عدد مژه بكارد و بعد از گذشت چند روز اگر دچار حساسیت شد آنها را بردارد و دیگر كاشت مژه انجام ندهد.

بعد از كاشت باید خیلی مراقب مژه‌ها باشید. بهتر است چشم‌های خود را نمالید و با قدرت آنها را نخارانید. بهتر است وارد سونای بخار نشوید، وقتی حمام می‌كنید باید مراقب باشید فشار آب به صورت مستقیم به چشم‌هایتان نخورد.

اگر مژه‌های شما به اندازه كافی بلند و پرپشت است، بی‌دلیل به دنبال اكستنشن مژه نروید و به استفاده از مژه‌های مصنوعی در مهمانی‌ها اكتفا كنید. اكستنشن مژه فقط به افرادی پیشنهاد می‌شود كه طول مژه آنها كمتر از 3 میلی‌متر است.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی

مژه های مصنوعی که استفاده می شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می باشد اما هنگامی که شما اکستنشن برای مژه انجام می دهید ، به سادگی مشخص نمی شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد. علاوه بر این نتیجه ای که شما با اکستنشن مشاهده می کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدارتر است و مدت طولانی تری بر مژه های شما بدون تغییر باقی می ماند.

آیا اکستنشن مژه به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟

شاید این را به مراتب شنیده باشید که مژه مصنوعی به مژه های طبیعی آسیب می رساند اما این تنها در صورتی صحت دارد که نکات ضروری برای چسباندن آن رعایت نشود.

در واقع، اگر این کار به درستی صورت گیرد، هیچ آسیبی برای مژه هایتان نخواهد داشت. به تنها چیزی که باید بدان توجه کنید آلرژی است که ممکن است به چسب آن داشته باشید. بنابراین اگر هنگام چسباندن مژه احساس سوزش یا درد کردید، حتما آرایشگرتان را در جریان بگذارید.

یادتان باشد که این کار هیچ دردی ندارد، بنابراین اگر در هر کدام از مراحل آن احساس درد یا سوزش کردید، حتما اشتباهی در کار است. قبل از شروع کار هم از چسبی که قرار است برای شما مورد استفاده قرار گیرد، اطمینان حاصل کنید. این چسب نباید حاوی فرمالدئید باشد.

انواع مژه مصنوعی

مژه های مصنوعی انواع و اندازه های گوناگونی دارند. به عنوان مثال اندازه آنها از 6 میلی متر آغاز و تا 17 میلی متر تنوع دارد. شما باید با توجه به طول و ضخامت مژه هایتان آنچه مناسب شما است را انتخاب کنید. یک آرایشگر حرفه ای می تواند بهترین مدلی را که مناسب تان است، به شما پیشنهاد دهد.

اگر می خواهید از سلامت مژه هایتان مطمئن شوید، بهتر است ابتدا از اکستنشن های کوچک تر و کمتری استفاده کنید و سپس به تدریج مژه های بیشتری به آنها بیافزایید، به خصوص اگر مژه های طبیعی کوتاه و نازکی دارید.

آموزش فوت و فن اکستنشن مژه

1. مژه های خود را با کلینزر غیر روغنی تمیز کنید. تا گرد و خاک و موانع نچسبیدن چسب را از بین ببرید.

2. چند قطره از چسب را روی فویل آلومینیومی بریزید.

3. مژه ها در سایز های مختلف موجود میباشند. ما پیشنهاد میکنیم مژه های کوتاه را در قسمت داخلی چشم و سایز متوسط را در قسمت میانی و بلند ها را برای گوشه خارجی چشم استفاده کنید.

4. مژه دلخواه خود را انتخاب کنید و آنرا با موچین بردارید و ته گره دار را به چسب آغشته کنید.۳۰ ثانیه صبر کنید تا رنگ چسب کم رنگ شود.

5. از گوشه داخلی چشم چپ خود شروع کنید با دقت مژه ها را به ته مژه های خود بچسبانید. سعی کنید به پلک و پوست خود نچسبانید. در واقع مژه ها به مژه ها ی خود شما میچسبند.

6. وقتی خشک شدند آنرا با شانه مژه شانه کنید تا با مژه های طبیعی خودتان یک دست شوند و حالت بگیرند.

7. در کل شما میتوانید ۱۵ تا ۳۰ مژه در هر چشم خود کار کنید.

4 نکته در مورد چسب مژه مصنوعی

1. بهترین چسب ها برای استفاده از مژه‌مصنوعی استفاده از چسب‌های جراحی است که در داروخانه‌ها موجود است. مثل چسب‌های مشکی و چسب‌های سفید که در ابتدا سفید و به تدریج بی‌رنگ و شفاف می‌شوند.

2. سعی کنید چسب را با تیوپ آن به مژه نزنید بلكه با یک خلال دندان و مشابه آن چسب را روی نوار داخلی مژه بزنید.

3. چسب مژه را می‌توان روز قبل در پشت گوش فرد تست و تا 24 ساعت صبر کرد اگر واکنشی ایجاد نشد می‌توان از آن چسب استفاده کرد.

4. همیشه چسب را داخل یک ظرف مخصوص بریزید و در آن را محکم ببندید، بعد مژه را به چسب آغشته کنید.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه

1. تا دو روز حمام نروید

2. هنگام شستشوی صورت گونه ها و پیشانی ،پشت چشم ،بینی را با دستمال مرطوب یا پد های تمیز کننده آرایش بشوید.

3. از ریمل استفاده نکنید.

4. از فر مژه استفاده نکنید.

5. در هنگام شستشوی موها ی سر، سر رابه عقب بشویید تا شامپو و آب روی مژها ریخته نشود.

6. اگر مژه ها خیس شدند بعدازاستحمام کردن با گوش پاک کن آرام آب و خیسی مژها را بگیرید.

7. روزی یک بار با برس مژهارا به آرامی مرتب کنید.

8. با اکستنشن بازی نکنید ممکن است مژه اصلی نیز از ریشه جدا شود.

9. هنگام خواب به روی شکم نخوابید.

10. از روغن های تقویتی مژه بعداز اکستنشن استفاده نکنید.

قیمت اکستنشن مژه

یک اکستنشن کار خوب همیشه سعی می کند که نام و اعتبار خود را فدای قیمت نکند. حتی هستند اکستنش کاران کاملا حرفه ای که با کیفیت کار خود برای خود در این هنر آرایشی ، برند هستند و مشهور.

فاکتور مهمی دیگر که در اکستنشن مژه تاثیر دارد جنس اکستنشن مژه است .اکستنشن مژه مصنوعی ، بالطبع قیمتش ارزانتر از اکستنشن موی طبیعی خواهد بود.

فاکتور مهم دیگری که در قیمت اکستنشن مژه هم تاثیر در به کم حجم بودن و پر حجم بودن اکستنشن مزه است. اگر خواهان اکستنشن مژه پر پشت و پر حجم هتسید باید تارهای مزه بیشتری در کار اکستنشن مژه شما بکار رود که قیمتش هم بالاتر می رود.

اکستنشن مژه با توجه به اینکه در کدام مرکز اکستنشن مژه انجام شود قیمتهای متفاوتی خواهد داشت و دارد.(از 120 تا 500 هزار)


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه