زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » محمود صادقی: به جای استیضاح وزیر علوم باید به او فرصت داد
تاریخ انتشار : 2018/12/01 - 9:17
 کد خبر: 29681
 452 بازدید

محمود صادقی: به جای استیضاح وزیر علوم باید به او فرصت داد

محمود صادقی ، با جدی خواندن استیضاح وزیر علوم، اظهار داشت: از هر سه طیف، نمایندگانی هستند که این استیضاح را دنبال می کنند.

محمود صادقی: به جای استیضاح وزیر علوم باید به او فرصت داد

عضو کمیسیون آموزش در پاسخ به بحث هایی در خصوص مدیریت دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یکی از محورهای استیضاح هم اینطور گفت: آقای صالحی عمران آدم توانمندی است، اگرچه مدت تصدی گری ایشان برای ارزیابی کافی نیست، اما در مجموع ایشان را آدم توانمندی می دانم.

صادقی افزود: برنامه هایی که داشتند، ایده های خلاقانه ای برای توسعه اهداف دانشگاه و تحقق هدف های ویژه ای که دانشگاه به خصوص در زمینه کارآفرینی برنامه های خلاقانه ای دارد، باید اجازه داد تا این برنامه ها را اجرا بکنند.

محمود صادقی خاطر نشان کرد: از شروع تا پایان یک اسیضاح فراز و نشیب دارد، اما آنچه مشخص است این است که عمده خواسته نمایندگان محلی است نه ملی!

وی گفت: بیشتر خواسته نمایندگان محلی و به انتصاب این و آن بر می گردد، یعنی فلان رئیس دانشگاه حوزه انتخابیه چرا این فرد بوده و دیگری منصوب نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این رویکرد مورد گلایه فراکسیون امید و هم بعضاً فشارهای که برخی اصولگرایان می آورند از این جنس است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه