زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » رنگ موی مد امسال / زمستان امسال بدرخشید
تاریخ انتشار : 2018/11/29 - 16:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 29507
 1718 بازدید

رنگ موی مد امسال / زمستان امسال بدرخشید

هر فصل مد مخصوص به خود را دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که مد را دنبال می‌کنید، با آمدن فصل زمستان باید به دنبال رنگ مو جدیدی باشید. اما چه رنگ‌هایی برای زمستان ۲۰۱۹ مد می‌شوند؟

رنگ موی مد امسال / زمستان امسال بدرخشید

اگر می خواهید از این مد امسال باخبر شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آمبره کاراملی

آمبره یکی از مدل های رنگ مویی ست که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته رنگ مویی که برای این مدل انتخاب می شود فصل به فصل متفاوت است. آنچه شما در زمستان 2019 می بینید، رنگ های مکمل می باشند. دو رنگ قهوه ای تیره و بلوند تیره می تواند انتخاب فوق العاده ای برای این فصل تان باشد.

قهوه ای بلوطی

اگر شما هم مانند اکثر خانم ها دوست دارید که برای فصلی چون زمستان از رنگ های تیره استفاده کنید، می توانید رنگ قهوه ای بلوطی که یکی از مدهای سال است را انتخاب کنید. از آنجا که این رنگ تن گرمی دارد، چهره شما را از حالت سرد و بی روح خارج کرده و به آن طراوت می بخشد. همچنین این رنگ می تواند پایه خوبی برای هایلایت باشد.

بلوند عسلی

برای خانم هایی که می خواهند تغییری اساسی به چهره شان بدهند، رنگ بلوند عسلی می تواند انتخاب خوبی باشد. در واقع این رنگ مو ترکیبی از رنگ های قهوه ای و بلوند روشن است که برای فصلی چون زمستان انتخاب فوق العاده ای می باشد.

بلوند خاکستری

رنگ موی بلوند تن های متفاوتی دارد. جدا از بلوند عسلی، بلوند خاکستری نیز از مدهای زمستان 2019 است. شما می توانید روی پایه رنگ بلوندتان هایلایت های خاکستری بیاورید و به موهایتان جذابیت بیشتری ببخشید.

بالیاژ کاراملی

بالیاژ نیز یکی دیگر از تکنیک های رنگ موست که امروزه طرفداران زیادی در میان خانم ها دارد. اگر دوست ندارید موهایتان به طور کامل رنگ شود، می توانید از این شیوه استفاده کنید. بالیاژ کاراملی به روی موهایی که تن قهوه ای دارند، بسیار زیبا به نظر می رسد.

هایلایت سفید-طلایی

یکی از ستاره هایی که به هایلایت سفید- طلایی علاقه زیادی دارد، بیانسه است. این رنگ مو در زمستان امسال توجه آرایشگران را به خود جلب کرده به طوری که تبدیل به مد سال شده است. اگر شما هم از رنگ موی بیانسه راضی هستید، می توانید این مدل را امتحان کنید.

قهوه ای تیره

اگر احساس می کنید که رنگ موی تیره بیشتر به شما می آید، می توانید رنگ موی قهوه ای تیره را امتحان کنید. این رنگ مو برای افرادی که پوستی تیره دارند، مناسب تر است.

رنگ موی پلاتینیوم

رنگ موی پلاتینیوم از رنگ موهایی ست که همیشه در زمستان طرفداران زیادی دارد. این رنگ مو به خصوص برای خانم هایی که موهای کوتاهی دارند، مانند مدل موی پیکسی، بسیار مناسب و شیک است.

گلبهی

اگر طرفدار رنگ موهای فانتزی هستید، می توانید رنگ موی گلبهی را انتخاب کنید. البته لازم نیست که تمام این موهایتان را به این رنگ کنید، شما می توانید به شیوه هایلایت یا حتی آمبره این رنگ را به موهایتان بیافزایید.

مسی

اگر احساس می کنید که رنگ موی مسی به پوست تان می آید، می توانید این رنگ سال را امتحان کنید. البته بهتر است که این رنگ مو را خودتان در خانه نزنید و آن را به دست یک آرایشگر بسپارید زیرا احتمال خطا در آن زیاد است.

خاکستری

یکی دیگر از رنگ موهایی که رایج نیست اما طرفداران خاص خود را دارد، رنگ موی خاکستری یا همان نقره ای ست. خانم هایی که دوست دارند متفاوت باشند معمولا این رنگ را انتخاب می کنند. از آنجایی که این رنگ مو خنثی ست، با هر مدل و رنگ لباسی به زیبایی ست می شود.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه