زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بین الملل » پمپئو: ایران برای مردم آمریکا خطر دارد!
تاریخ انتشار : 2018/11/22 - 19:33
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 28520
 262 بازدید

پمپئو: ایران برای مردم آمریکا خطر دارد!

وزیر امورخارجه آمریکا به تازگی با طرح ادعای این که ایران «خطری برای مردم آمریکا» به شمار می‌رود، به نقش عربستان در جلوگیری از تاثیر گذاری آن بر منطقه اشاره کرده و مواضع آمریکا را در این باره تشریح کرده است.

پمپئو: ایران برای مردم آمریکا خطر دارد!

به نقل از اسپوتنیک، مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه رادیویی کی‌ام‌اُ‌ایکس با مطرح ساختن این ادعا که ایران خطری برای مردم آمریکا به شمار می‌‎رود، گفت: هدف عربستان سعودی آن است که تاثیر ایران در خاورمیانه را محدود کند، که همین امر از ریاض شریکی مهم در زمینه امنیت ملی برای آمریکا می‌سازد.

وی در باره اتحاد ایالات متحده آمریکا با عربستان سعودی گفت: ما به طور مصمم تضمین می‌کنیم که ارتباط میان ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی در راستای حفاظت از آمریکا با قدرت پابرجا می‌ماند .

پمپئو که در ادعاهای بی اساس خود ایران را خطری برای مردم امریکا خواننه است پیش از این در اظهاری بی‌شرمانه علیه مردم ایران گفته بود «اگر حکومت می‌خواهد که مردمش غذا بخورند، باید یک تصمیم بگیرد».

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورما در پیامی توییتری در پاسخ به این اظهار پمپئو نوشته بود: ما فراموش نخواهیم کرد. وزیر امور خارجه مایک پمپئو در اقدامی از روی استیصال برای اعمال هوی و هوس‌های آمریکایی علیه ایران، به طور آشکار مردم ایران را تهدید به گرسنگی دادن – یک جنایت علیه بشریت – می‌کند. او نیز همانند پیشینیانش خواهد فهمید که علی‌رغم تلاش‌های آمریکا، ایران نه‌تنها بدون قربانی کردن تمامیتش دوام خواهد آورد، بلکه پیشرفت نیز خواهد کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه