زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » پاسخ ایران به اظهارات هانت درباره نازنین زاغری
تاریخ انتشار : 2018/11/20 - 21:49
 کد خبر: 28293
 201 بازدید

پاسخ ایران به اظهارات هانت درباره نازنین زاغری

سخنگوی وزارت خارجه گفت که مقامات ایرانی در دیدار‌ها با جرمی هانت بر مجرم شناخته شدن یک زندانی دوتابعیتی در دادگاه صالحه تأکید کرده و آن را تبعه ایران خواندند که براساس قوانین داخلی محاکمه شده است.

پاسخ ایران به اظهارات هانت درباره نازنین زاغری

بهرام قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در تشریح جزئیات برنامه‌ها و دیدارهای سفر یک روزه وزیر امور خارجه بریتانیا به تهران اظهار کرد: این سفر که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود روز گذشته علی رغم برخی مشکلات سیاسی داخلی در انگلستان انجام شد.

قاسمی افزود: در دیدارهای جداگانه آقای جرمی هانت با وزیر امور خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص طیف مختلفی از موضوعات از جمله برجام و تعهدات کشورهای اروپایی بویژه EU3 در قبال ایران، مهمترین تحولات منطقه، خصوصا اوضاع وخیم و فاجعه بار انسانی در یمن و لزوم خاتمه دادن به حمایت های تسلیحاتی غرب از متجاوزان به سرزمین و مردم بی گناه یمن گفت‌وگو و تبادل نطر شد و دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در این خصوص به تفصیل بیان شد.

این دیپلمات ارشد کشورمان گفت: در حاشیه این دیدارها مقام انگلیسی موضوع یک زندانی دوتابعیتی در ایران را نیز مطرح کرد که مقامات کشورمان بر مجرم شناخته شدن ایشان در دادگاه صالحه و استقلال قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تاکید و بیان کردند وی تبعه جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس قوانین داخلی ایران محاکمه و محکوم شده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه