زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » مجری «دستپخت»: از مردم عذرخواهی می‌کنیم
تاریخ انتشار : 2018/11/20 - 20:24
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 28274
 795 بازدید

مجری «دستپخت»: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

سید وحید حسینی، تهیه‌کننده و مجری برنامه «دستپخت» با قبول این‌که لحن بدی در برنامه داشته است، می‌گوید از مردم عذرخواهی می‌کند. او بر این باور است که می‌خواهد صداقت را در راستای تبلیغ سبک زندگی ایرانی و اسلامی در برنامه رواج دهد.

مجری «دستپخت»: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

از یکی دو روز پیش ویدئویی از برنامه تلویزیونی «دستپخت» در فضای مجازی پخش شد، ویدئویی که کارشناسان آشپزی برنامه به دلیل بد بودن دستپخت شرکت‌کننده با لحنی تند با او صحبت می‌کنند و انتقاد از او عملا توهین به شخصیت او منجر می‌شود.

اهم اظهارات تهیه‌کننده و مجری «دسپخت»:

* «آن چیزی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک دقیقه از ۲۵۰۰ دقیقه از یک برنامه پربیننده و محبوب است. اینکه همین یک دقیقه برنامه را اصطلاحا پیراهن عثمان کنند و فحاشی و بی‌تربیتی کنند به نظر من اصلا روش درستی نیست.

* موضوعی که تلقی مردم از توهین به این خانم است از نظر ما نه اینکه بگوییم این لحن خوب است، نه اینکه بگوییم تاییدش می‌کنیم، اینطور نیست، اما یک مقدار چون مردم جزئی از کل را می‌بینند و برخی موارد نادیده گرفته شده است، واکنش‌هایشان متفاوت است.»

* «ما ایرانی‌ها یک عادتی داریم، در روی همدیگر با هم خوش و بش و تعریف و تمجید می‌کنیم اما پشت سر هم بد هم را می‌گوییم. چرا تمرین نکنیم که روبروی هم نکات بد را به هم یادآوری کنیم. ما صداقت را در برنامه ترویج می‌کنیم که اتفاقا یک فرهنگ ایرانی و اسلامی است.»

* «ما تلاش می‌کنیم این لحن را دیگر در برنامه نداشته باشیم. روش‌مان را تغییر نمی‌دهیم اما با این لحن ادامه نمی‌دهیم و حتما آن را مودب‌تر می‌کنیم تا نه به رسانه توهین شود، نه تلویزیون و نه به هر کدام از هموطنان و عزیزان شرکت‌کننده در برنامه.»

* «خدشه را باید تعریف کرد، همین خانم شرکت‌کننده الان در این مجموعه آموزش می‌بینند و کار می‌کنند، از اساتید یاد می‌گیرند؛ کاری که باید برای آن ۳۰-۴۰ میلیون هزینه کند. البته ما نمی‌گوییم چون پول نمی‌گیریم هر چیزی که دلمان می‌خواهد را می‌توانیم بگوییم، اینطور نیست ولی معتقدم خدشه این نیست.

* وقتی من مجری یا کارشناس مدام جوانب احتیاط را رعایت می‌کنم، پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. ما نمی‌خواهیم بگوییم پیشرفت با بد لحنی باشد و مخالف این هستیم، در برنامه چهارشنبه این هفته هم حتما از مردم عذرخواهی خواهیم کرد.

* اینقدر برنامه ما محبوب هست که من عذرخواهی کنم. اما نکته‌ای که وجود دارد این است ما این بچه‌ها را به صورت رایگان در این برنامه تربیت می‌کنیم و آموزش آشپزی به آنها می‌دهیم تا آشپزهای متخصصی شوند. تلاش ما در برنامه این است که آشپزی جدی گرفته شود.»

* «البته امیدوارم هیچ کدام از این حرف‌ها حمل بر این نشود که ما بگوییم آن لحن خوب است، آن لحن بد بود و تکلیف‌مان را با آن روشن کردیم و قرار بر عذرخواهی هم شد.»


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ
ارسال دیدگاه