زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر اصلی » آخرین اخبار از مرزبانان گروگان گرفته شده در میرجاوه
تاریخ انتشار : 2018/11/17 - 13:21
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 27801
 222 بازدید

وزیر کشور اعلام کرد

آخرین اخبار از مرزبانان گروگان گرفته شده در میرجاوه

وزیر کشور گفت: با تلاش دستگاه های امنیتی و انتظامی و خصوصا وزارت امور خارجه، فعلا ۵ نفر از مرزبانان ما را در اختیار پاکستانی ها قرار دارند؛ پیگیر هستیم تا همه عزیزانی که در اختیار اشرار هستند، آزاد شوند.

آخرین اخبار از مرزبانان گروگان گرفته شده در میرجاوه

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در حاشیه نشست هم اندیشی کارگروه های ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین اخبار درباره مرزبانان ربوده شده توسط یک گروهک تروریستی در میرجاوه، اظهار کرد: با تلاش دستگاه های امنیتی و انتظامی و خصوصا وزارت امور خارجه، فعلا ۵ نفر از مرزبانان ما را در اختیار پاکستانی ها قرار دارند؛ پیگیر هستیم تا همه عزیزانی که در اختیار اشرار هستند، آزاد شوند.

وی ادامه داد: دولت پاکستان تاکنون همکاری بسیار خوبی داشته و توقع این است که این همکاری را به اتمام برساند تا همه عزیزان به وطن خود بازگردند. توقع دیگر ما از دولت پاکستان، تقویت همکاری های امنیتی در مرزها است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: با وزیر کشور پاکستان که صحبت کردم، وعده داد اتفاقاتی در این خصوص بیفتد و همکاری های مشترک مرزی داشته باشیم.

وی همچنین گفت: می‌توانیم عملیات مشترک مرزی با دولت پاکستان داشته باشیم و از نظر اطلاعاتی کارهای زیادی با هم انجام دهیم و حتی به عنوان وزیر کشور و مسئول امنیت داخلی کشور اعلام می کنم اگر لازم بود و آن ها شرایط لازم را برای عملیات به هر دلیلی نداشتند، ما آمادگی داریم تحت نظر و اجازه آن ها در مناطق حضور اشرار، عملیات انجام دهیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: اگر تا کنون اقدامی در آن سوی مرز صورت نداده‌ایم، به دلیل احترامی است که ما به تمامیت ارزی پاکستان به عنوان کشوری که همیشه با آن ها وحدت استراتژیک داشته ایم، بوده است؛ اگر اجازه دهند، چنین قدرتی را داریم و اعمال خواهیم کرد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه