زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » بهره برداری از ورزشگاه «فولاد آره نا» + تصاویر
تاریخ انتشار : 2018/11/13 - 13:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 27242
 732 بازدید

با حضور جهانگیری و سلطانی فر در اهواز؛

بهره برداری از ورزشگاه «فولاد آره نا» + تصاویر

ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان با نام «فولاد آره نا» امروز سه شنبه ۲۲ آبان ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در اهواز به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ورزشگاه «فولاد آره نا» + تصاویر

ورزشگاه ۲۷ هزار نفری باشگاه فولاد خوزستان موسوم به «فولاد آره‌نا» در دومین روز از سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به استان خوزستان، افتتاح شد.

این ورزشگاه آمادگی میزبانی از دیدارهای خانگی تیم فوتبال فولاد خوزستان را دارد.

مسقف بودن ورزشگاه و بهره‌مندی از چمن خارجی از ویژگی‌های ورزشگاه اختصاصی فولاد است، ضمن اینکه تکنولوژی ساخت این ورزشگاه از کشور آلمان گرفته شده و دارای ۲۷ هزار صندلی است.

این استادیوم که در بالاترین سطح استانداردهای تائید شده فیفا طراحی و اجرا شده است می تواند به راحتی بازی های بین المللی را میزبانی کند، زیرا تنها ورزشگاهی است که 2 هزار و ۵۰۰ لوکس نور را برای مسابقات فوتبال تامین می کند. زمین چمن آن زیرسازی بسیار مناسب داشته و گرمایش از کف، نور مصنوعی مناسب و آبیاری تحت کنترل اتوماتیک دارد.

فاصله نزدیک سکوها به زمین چمن با توجه به نبود پیست تارتان از ویژگی‌های بارز ورزشگاه اختصاصی فولاد است. علاوه بر این، نورافکن‌های ورزشگاه هم دور تا دور سقف ورزشگاه قرار گرفته‌اند و زیبایی خاصی به آن می‌دهند.

این استادیوم علاوه بر دارا بودن دو سالن رختکن فوق مدرن بزرگ که دارای سونای خشک و تر و جکوزی و دوش به تعداد بازیکنان و دو سالن رختکنی و آموزشی دو سالن رختکن دیگر برای تیمهای سوم و چهارم است.

ورزشگاه فولاد یک گام به سمت حرفه ای شدن و الگویی برای سایر تیم‌ها و ورزشگاه هاست. با بهره برداری از اولین استادیوم اختصاصی یک باشگاه ورزشی شاهد تغییرات بزرگی در فوتبال کشور خواهیم بود.

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , شهری , ورزشی
ارسال دیدگاه