زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » سید جلال حسینی امید روزی بزرگ به هواداران داد
تاریخ انتشار : 2018/11/03 - 12:00
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 24590
 247 بازدید

سید جلال حسینی امید روزی بزرگ به هواداران داد

کاپیتان پرسپولیس معتقد است با حمایت هوادارنشان می‌توانند نتیجه بازی رفت را جبران کنند.

سید جلال حسینی امید روزی بزرگ به هواداران داد

به گزارش تدبیر تازه نیوز، دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن با نتیجه ۲ بر صفر به سود کاشیما به پایان رسید. سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس پس از شکست تیمش اظهار کرد: کاشیما خوب بود و بازیکنان ما زحمت کشیدند. نیمه دوم فینال مانده و ما حمایت هوادارانمان را داریم تا بتوانیم یک بازی سخت را به خوبی تمام کنیم.

او درباره داوری این دیدار و نمایش کاشیما گفت: داوری‌ها تحت تاثیر جو ورزشگاه بود. با این حال بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. برنامه حریف، استفاده از ضد حملات بود و روی این تاکتیک خوب کار می‌کرد. با این وجود، با این که می‌توانستیم تدافعی بازی کنیم اما از همان دقیقه اول تهاجمی بازی کردیم. متاسفانه دو گل بد خوردیم اما ان‌شاءالله با کمک هوادارانمان نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان خطاب به هواداران این تیم بیان کرد: از هوادارانمان می‌خواهم که خودشان را برای یک روز بزرگ آماده کنند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه