زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» خبر داغ » قدوس: اگر مرد سال سوئد شوم جایزه‌ام را به زلاتان می‌دهم
تاریخ انتشار : 2018/11/02 - 12:19
 کد خبر: 24403
 257 بازدید

قدوس: اگر مرد سال سوئد شوم جایزه‌ام را به زلاتان می‌دهم

ستاره ایرانی تیم آمیان فرانسه درباره رقابتش با کاپیتان سابق تیم ملی سوئد گفت:من این را می دانم که شکست دادن ایبرا محال است.

قدوس: اگر مرد سال سوئد شوم جایزه‌ام را به زلاتان می‌دهم

سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم آمیان فرانسه کاندیدای مرد سال سوئد شد و رقابت تنگاتنگی با زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره نام آشنا سوئدی در کسب این جایزه دارد.
قدوس در مصاحبه با سایت «Expressen» سوئد درباره انتقالش به آمیان گفت: من آغاز خوبی با آمیان داشتم. در واقع من انتظار بسیار زیادی از خودم داشتم و نتوانستم آن طور که انتظار داشتم عمل کنم. هر روز تلاش می کنم تا وضعیتم را بهتر کنم. ولی هنوز به درجه موفقیت کامل نرسیدم.
ستاره ایرانی درباره رقابتش با زلاتان برای کسب جایزه مرد سال سوئد گفت: این خیلی خوب است که در کنار زلاتان باشید. من این را می دانم که شکست دادن ایبرا محال است. او بزرگترین بازیکن سوئد در این سال ها بوده و مستحق این جایزه است. اگر این جایزه را به دست بیاورم آن را به زلاتان هدیه می دهم.
هافبک تیم ملی ایران درباره انتخاب ایران به جای سوئد در بازی های ملی گفت: اگر صادق باشم در برخی از امور مبالغه کردم ولی این جزئی از کارم است. تیم ملی ایران عالی است و ما اکنون در رده اول آسیا قرار داریم. ما اکنون تیمی داریم که می توانیم قهرمان جام ملت های آسیا 2019 شویم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه