زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » ایران با تحریم های ایران راضی به ضرر متحدانش نیست!
تاریخ انتشار : 2018/11/01 - 10:03
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 24291
 368 بازدید

ایران با تحریم های ایران راضی به ضرر متحدانش نیست!

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا مصمم به اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران است اما راضی نیست متحدان واشنگتن متضرر شوند.

ایران با تحریم های ایران راضی به ضرر متحدانش نیست!

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی یک سخنرانی در واشنگتن گفت: آمریکا قصد دارد شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کند اما از سوی دیگر نمی‌خواهد کشورهای دوست و متحدان ما متحمل ضرر شوند.

وی افزود: “در حال حاضر نیز اقتصاد ایران تحت تاثیر اظهارات مربوط به تحریم‌ها قرار گرفته است. متوجه هستم که همسایگان با ایران نمی‌توانند به یکباره واردات نفت از این کشور را به صفر برسانند.”

رابرت پالادینو، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دیروز گفته بود که کشورش مصمم به اعمال تحریم علیه ایران است و در این راستا به رایزنی با شرکای خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است دور دوم تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه ایران که از پنجم نوامبر آغاز خواهد شد، صادرات نفت و گاز این کشور را هدف قرار خواهد داد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه