زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» خبر داغ » مرد عنکبوتی در انگلیس پس از صعود به زندان رفت!
تاریخ انتشار : 2018/10/30 - 13:20
 کد خبر: 24040
 449 بازدید

مرد عنکبوتی در انگلیس پس از صعود به زندان رفت!

مرد عنکبوتی که در حال صعود به یکی از برج های بلندمرتبه انگلیس بود توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

مرد عنکبوتی در انگلیس پس از صعود به زندان رفت!

مرد عنکبوتی که بدون داشتن تجهیزات اقدام به صعود به برج های بلند مرتبه لندن می کرد توسط پلیس بازداشت شد. ” آلاین روبرت” 56 ساله در آخرین مورد اقدام به بالا رفتن از برج “هرون” که یک برج تجاری شناخته می شود کرده بود.

این برج 662 فوت (202) متر ارتفاع دارد. در ویدئویی که منتشر شده است آلاین را در حال صعود به این برج بلند مرتبه نشان می دهد. در ویدئوی منتشر شده یکی از ماموران پلیس در حالی که فریاد می زند از او می خواهد تا از ادامه صعود خودداری کند. پلیس پس از مطلع شدن از صعود آلاین به این برج اقدام به بستن جاده های منتهی به برج کرد.

آلاین پس از گذشت 45 دقیقه در میان تشویق جمعیت زیادی که در پایین برج جمع شده بودند به بالای برج رسید. او بلافاصله پاسپورت و شماره وکیل خود را در اختیار ماموران پلیس که در بالای برج در انتظار او بودند قرار داد. رابرت پیشتر تجربه صعود به برج هایی مانند برج خلیفه در دبی، ساختمان امپایر استیت در نیویورک را داشته است.

او پس از دستگیری توسط پلیس به اتهام ایجاد اذیت و آزار برای عموم در دادگاهی در لندن حضور یافت. در این دادگاه او به 20 هفته تحمل زندان، 2 سال تعلیق از کار ، پرداخت 5500 یورو به اداره پلیس لندن و منع صعود به تمام ساختمان بلندمرتبه لندن محکوم شد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که رابرت پس از صعود به یک ساختمان بلندمرتبه دستگیر می شود. او در سال 2009 نیز پس از صعود به ساختمان “لویدس” ( Lloyds ) در لندن توسط پلیس دستگیر و سپس بودن هیچ اتهامی آزاد شده بود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه