زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » هشدار الحشد الشعبی به خبرنگاران: از پرواز دادن پهباد ها در آسمان کربلا خودداری کنید
تاریخ انتشار : 2018/10/28 - 11:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23687
 646 بازدید

هشدار الحشد الشعبی به خبرنگاران: از پرواز دادن پهباد ها در آسمان کربلا خودداری کنید

گردان رزمی العباس از گروههای الحشد الشعبی عراق روز شنبه از سرنگون کردن 15 فروند پهباد توسط این گروه بر فراز آسمان کربلا به دلایل امنیتی خبر داد.

هشدار الحشد الشعبی به خبرنگاران: از پرواز دادن پهباد ها در آسمان کربلا خودداری کنید

به گزارش تدبیر تازه نیوز، این گردان در بیانیه ای همچنین به همه استفاده کنندگان از پهباد از جمله خبرنگاران در استان کربلای معلا هشدار داده است تا از پرواز دادن پهباد ها در آسمان استان کربلای معلی و ورودی های این استان در طی ایام زیارت اربعین خودداری کنند.

فرماندهی گردان رزمی العباس افزود که سیستم های پارازیت این گردان در بیشتر حومه های این استان نصب شده اند و باعث می شوند پهبادها پس از پرواز دچار اختلال و از کنترل کاربر خارج شده و سقوط کند.

فرماندهی این گردان درعین حال از خبرنگاران و رسانه ها خواست در صورت ضرورت استفاده از پهباد با فرماندهی عملیات فرات میانه هماهنگی کنند.

دهها هزار نیروی امنیتی، پلیس و الحشد الشعبی اجرای طرح های امنیتی به منظور تامین امنیت زیارت میلیونی اربعین را بر عهده دارند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه