زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » قهوه چه تاثیری روی پوست دارد؟
تاریخ انتشار : 2018/10/27 - 17:44
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23596
 285 بازدید

قهوه چه تاثیری روی پوست دارد؟

نوشیدن یک فنجان قهوه بهترین گزینه برای کاهش احساس خستگی و افزایش بازدهی فرد است. هرچند زیاده‌روی در مصرف این نوشیدنی می‌تواند تاثیر منفی روی پوست داشته باشد.

قهوه چه تاثیری روی پوست دارد؟

به گزارش تدبیر تازه نیوز، پزشکان معتقدند افراط در مصرف قهوه برای افرادی که تمایل دارند پوستشان تا حد امکان جوان به نظر آید نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دکتر «مانجولا جگاسوتی» موسس مرکز پوست میامی می‌گوید: مصرف بیش از حد قهوه می‌تواند موجب شود که پوست زودتر دچار چین و چروک شود و با گذشت زمان نرم و شل‌تر شود. به طور قطع این تغییرات باعث می‌شود پوست این افراد نسبت به افرادی که مصرف کافئین ندارند، ظاهر فرسوده‌تری داشته باشد.

درحالیکه در بیشتر مطالعات مصرف روزانه سه فنجان توصیه می‌شود، این پزشک به مصرف کنندگان قهوه توصیه می‌کند از مصرف روزانه بیش از دو فنجان خودداری کنند.

همچنین موضوع نگران کننده دیگر این است که آیا مصرف قهوه موجب بروز عارضه‌های پوستی می‌شود؟ به رغم این نگرانی اما محققان تاثیر مستقیم مصرف آن را بر آکنه‌های پوستی را تایید نکرده‌اند.

به گزارش مدیکال دیلی، علاوه بر این، موضوع دیگری که می‌تواند بر ارتباط نوشیدن آن با بروز مشکلات پوستی تاثیر بگذارد، زمان مصرف آن و نزدیک بودن به ساعت خواب است که ممکن است در برنامه خواب اختلال ایجاد کند. نداشتن میزان خواب کافی می‌تواند باعث تولید چربی مازاد و بسته شدن منفذهای پوست شود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه