زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » گوشی جدید و لوکس بریتانیایی روانه بازار شد
تاریخ انتشار : 2018/10/26 - 19:20
 کد خبر: 23481
 560 بازدید

گوشی جدید و لوکس بریتانیایی روانه بازار شد

vetru یک شرکت بریتانیایی است که در حوزه گوشی‌های هوشمند لوکس و گران‌قیمت فعالیت می‌کند. این شرکت هم‌اکنون گوشی جدید خود را با نام Aster P روانه بازار کرده است.

گوشی جدید و لوکس بریتانیایی روانه بازار شد

در سال گذشته، شرکت Vetru مشکلات مالی و حقوقی عمده‌ای را تجربه کرد اما به تازگی این سازنده گوشی‌های لوکس، از جدیدترین محصول خود با نام Vertu Aster P در رویدادی در شهر پکن رونمایی کرده است.

این گوشی در دو مدل متفاوت با نام‌های Baroque و Gothic عرضه می‌شود. سازنده مدعی است که فریم گوشی از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و در صفحه نمایش آن لایه‌ی از یاقوت کبود قرار گرفته تا مقاومت آن در برابر ضربه افزایش دهد. همچنین این صفحه نمایش سایزی معادل 4.98 اینچ دارد و از وضوح Full HD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات اعلام شده توسط Vetru، می‌توان به چرم اصل اروپایی این گوشی اشاره کرد که در قاب پشتی گوشی به کار رفته است. همچنین دو درپوش در این گوشی قرار دارد و کاربران می‌توانند از آن‌ها برای دسترسی به اسلات سیمکارت استفاده کنند.

با وجود اینکه قیمت این دیوایس بسیار گران محسوب می‌شود اما شرکت Vetru گوشی Aster P را به پردازنده میان‌رده Qualcomm Snapdragon 660 مجهز کرده است. این پردازنده از هشت هسته‌ی Kryo 260 و پردازشگر گرافیکی Adreno 512 تشکیل شده است. حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصه‌های سخت‌افزاری این گوشی هستند. همچنین اسپیکر استریو برای گوشی Vertu Aster P در نظر گرفته شده است. دوربین این گوشی از سنسوری با وضوح 12 مگاپیکسل بهره می‌برد که در کنار آن فلش LED دوگانه در امر نوردهی به تصاویر کمک خواهد کرد. دوربین سلفی گوشی نیز از وضوح 20 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین این گوشی از فناوری‌های اتصالاتی مختلفی همچون GPS، GLONASS و BeiDou پیشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری آن نیز معادل 3200 میلی‌آمپر است. اندروید نسخه 8.1 اریو به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی اجرا می‌شود اما سرویس‌های Google Play را پوشش نمی‌دهد زیرا تنها قرار است در کشور چین فروخته شود. سایر ویژگی‌های اختصاصی این گوشی عبارت‌اند از: فناوری رمزنگاری شده‌ی V Talk که برای تماس‌ها و پیام‌رسانی استفاده می‌شود و نرم‌افزار امنیتی‌ای که هنگام گم یا دزیده شدن گوشی، آن را قفل می‌کند.

گوشی Vertu Aster P هم اکنون در فروشگاه آنلاین چینی JingDong Mall در دسترس است. مدل Gothic این گوشی در دو رنگ مشکی یشمی و سفید هلالی عرضه می‌شود و کاربران برای خرید آن باید مبلغی معادل 35800 یوان را بپردازند و اگر بخواهیم آن را به نرخ دلار تبدیل کنیم، برابر با 5166 دلار می‌شود. مدل Baroque این گوشی در چهار رنگ مشکی، قهوه‌ای کارملی، آبی و نارنجی Twilight تولید شده و مبلغ درج شده بر روی آن برابر با 29800 یوان (4300 دلار) است. گران‌ترین مدل این گوشی با نام Aster P Dazzling Gold در بازار یافت می‌شود و قیمت آن 98000 یوان (14,142 دلار) است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه