زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند درجمع برترین های آسیا
تاریخ انتشار : 2018/10/26 - 13:53
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23357
 654 بازدید

سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند درجمع برترین های آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اسامی برترین های آسیا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را معرفی کرد که نام دو نماینده تیم پرسپولیس دراین جمع است.

سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند درجمع برترین های آسیا

به گزارش تدبیر تازه نیوز از کنفدارسیون فوتبال آسیا، دیدار برگشت تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر و همچنین کاشیما آنتلرز ژاپن با سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی برگزار شد که در نهایت نماینده های ایران و ژاپن به فینال این مسابقات رسیدند.

این کنفدراسیون «سیامک نعمتی» هافبک پرسپولیس و «علیرضا بیرانوند» دروازه بان سرخپوشان را به ترتیب به عنوان چهارمین و ششمین بازیکن برتر این هفته انتخاب کرد.

دراین رده بندی «دژان دامیانوویچ» بازیکن تیم سووان سامسونگ با امتیاز 7.6 به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و «لیم سانگ» هم بازی دامیانوویچ با 7.4 در رده دوم قرار دارد.

«سرجینیو» بازیکن تیم کاشیما با 7.2 امتیاز، «سیامک نعمتی» از پرسپولیس با 7.1 امتیاز، «دایگو نیشی» از کاشیما با 6.9 امتیاز، «علیرضا بیرانوند» از پرسپولیس با 6.8 امتیاز، «وو یونگ» و «بغداد بونجاح» هر دو از تیم السد به ترتیب با 6.6 و 6.5 امتیاز در رده های بعدی برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی این لیگ و در ورزشگاه آزادی مقابل السد به تساوی یک بر یک رسید که با احتساب پیروزی یک بر صفر در خانه حریف برای نخستین بار به فینال این مسابقات راه یافت.

سرخپوشان روزهای 12 و 19 آبان ماه در دیدارهای رفت و برگشت فینال به مصاف نماینده فوتبال باشگاهی ژاپن می روند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه