زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » 80 میلیون جمعیت، 110 میلیون بیمه!
تاریخ انتشار : 2018/10/25 - 18:09
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23309
 451 بازدید

80 میلیون جمعیت، 110 میلیون بیمه!

مدیرکل زیرساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: آمار و ارقام نشان می دهد در حال حاضر 110 میلیون نفر در کشور زیر پوشش بیمه هستند در حالی که جمعیت کشور حدود 80 میلیون نفر است.

80 میلیون جمعیت، 110 میلیون بیمه!

محمدرضا نظری روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت در بیرجند افزود: انبوهی از افراد از خدمات 2 یا سه سازمان بیمه گر استفاده می کنند.

وی به طرح استحقاق سنجی و حذف همپوشانی های بیمه ای اشاره کرد و گفت: حدف دفترچه بیمه جدی بوده و تا بهمن ماه امسال هدف گذاری شده است.

مدیرکل زیرساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: چهار سازمان بیمه گر تامین اجتماعی، بیمه سلامت، خدمات درمانی نیروهای مسلح و کمیته امداد تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا اطلاعات بیمه شدگان را در اختیار یکدیگر قرار دهند و در نهایت هر فرد از یک دفترچه بیمه و یک سازمان بیمه گر استفاده کند.

وی افزود: طرح نسخه نویسی الکترونیک نیز به صورت پایلوت 2 هفته گذشته در استان کرمان آغاز شد و به مرور در سطح کشور و سایر استان ها اجرایی خواهد شد.

نظری گفت: خدمات بیمه سلامت الکترونیکی و هوشمندسازی می شود و برای رسیدن به این مهم نیازمند آنالیز، بررسی و تلفیق آمار هستیم.

وی بیان کرد: الکترونیکی شدن خدمات بیمه سلامتی تا آنجا اهمیت داشت که سال گذشته معاونت فناوری اطلاعات در سازمان بیمه سلامت تشکیل شد.

وی گفت: با راه اندازی این معاونت با هدف الکترونیکی شدن خدمات، مسیر مدیران برای تصمیم گیری های کلان در حوزه بیمه سلامت روشن می شود.

مدیرکل زیرساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در حوزه فناوری اطلاعات این سازمان علاقمندیم قدرت کارفرمایی و تعامل پذیری خود را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند آمار، داده و افزایش قدرت کارفرمایی هستیم گفت: تا زمانی که اطلاعات درستی در ارتباط با خدمات قابل ارایه یا ارایه شده به شهروندان نداشته باشیم با تاخیر می توان تصمیمات لازم را در سطح جامعه اجرا کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه