زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» بانک و بیمه » تأکید دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران بر استفاده از تجارب بازنشستگان
تاریخ انتشار : 2018/10/24 - 21:23
 کد خبر: 23206
 399 بازدید

تأکید دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران بر استفاده از تجارب بازنشستگان

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران با تأکید بر لزوم توجه جدی به مدیریت دانش گفت: برای انجام پژوهش‌ها و طراحی خدمات جدید از تجارب بازنشستگان بانک باید استفاده‌ شود.

تأکید دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران بر استفاده از تجارب بازنشستگان

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران : دکتر صباغی در مراسم تکریم از محمد رحمانی معاون اداره کل امور شعب و مناطق آزاد که با حضور برخی از اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و مدیران و کارکنان ستادی بانک برگزار شد ضمن بیان مطلب و اشاره به ویژگی های ارزشمند شخصیتی و شغلی وی و تبریک بازنشستگی افزود: تقویت ارزش‌های انسانی و اخلاقی در محیط کار موجب افزایش انگیزه کارکنان برای ارائه خدمات بهتر به جامعه می‌شود.
مهندس احتشام فلاح‌فر دیگر عضو هیأت مدیره بانک نیز در این مراسم؛ سلامت کار و تعلق سازمانی را از ضروریت‌های کار در بانک دانست و افزود: رعایت این اصول هنگام بازنشستگی برای کارمند احساس رضایت و محبوبیت به ارمغان می آورد.
وی افزود: زحمات و تلاش همکاران در دوران مختلف موجب شده تا درحال حاضر پست‌بانک یک بانک تاثیرگذار در اقتصاد کشور باشد.
گفتنی است: در این مراسم هریک از مدیران و کارکنان با ذکر ویژگی‌های اخلاقی، شخصیتی و مدیریتی محمد رحمانی و بیان خاطراتی از تلاش‌ها و تعصب وی، با اهداء هدایا و لوح از زحمات و خدمات 30 ساله‌اش به مجموعه بانک تقدیر کردند.

تأکید دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران بر استفاده از تجارب بازنشستگان


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه