زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » مراسم بدرقه ی همکاران زائر کربلای حسینی با حضور مدیرعامل بانک قوامین
تاریخ انتشار : 2018/10/24 - 21:09
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23198
 627 بازدید

مراسم بدرقه ی همکاران زائر کربلای حسینی با حضور مدیرعامل بانک قوامین

کارکنان بانک قوامین که در ایام اربعین قصد تشرف به کربلای معلی را دارند امروز در مراسمی باشکوه با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین، روسای ادارات و سایر همکاران در اداره ی مرکزی و مدیریتهای تهران غرب و شرق بدرقه شدند.

مراسم بدرقه ی همکاران زائر کربلای حسینی با حضور مدیرعامل بانک قوامین

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قوامین ، در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد، دکتر تقی نتاج طی سخنانی از حلاوت زیارت اربعین سخن گفت و برای همکاران زائر اربعین آرزوی موفقیت کرد.
مدیرعامل بانک قوامین پیام حماسه ی کربلا را آزادی و آزادگی بشر خواند و گفت: پیام آور نهضت کربلا باشید و این اقدام ارزشمند را با معرفت انجام دهید.
وی ادامه داد: شیعه ی امام حسین (ع) باید در روش و منش زندگی مانند امام حسین (ع) باشد و این عزاداری ها لازم است ولی شرط کافی این است که حسین وار زندگی کنید؛ پس باید از لحظه لحظه ی این رویداد تاریخی در شناخت (معرفت) واقعه ی کربلا بهره بگیرید.
دکتر تقی نتاج پیاده روی اربعین را در امتداد کار بزرگ حضرت زینب سلام الله علیها دانست و گفت: حضور میلیونی دوستداران امام حسین (ع) پیام روز عاشورا را در گوش جهان فریاد می زند که هیهات من الذله و تا این پیام در گوش جهانیان طنین انداز است، پرچم عدالت خواهی بر افراشته خواهد بود و موجب تقویت جبهه ی خداباوران و خداجویان بر علیه خداگریزان و خدازدایان می شود؛ جبهه ای که در طول تاریخ وجود داشته و خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی بانک قوامین می افزاید: در ادامه ی این مراسم، رئیس ستاد اربعین بانک قوامین، ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد ستاد اربعین بانک قوامین در خصوص برپایی موکب ها در استانهای مرزی و استانهای مسیر زائران اعلام کرد: موکب های بانک فعالیت خود را در پذیرائی از زائران آغاز کرده اند و این فعالیت تا 5 روز بعد از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.
دکتر حمیدرضا نجف پور با اشاره به گردهمایی عظیم اربعین، حضور در این گردهمایی تحت دو عنوان را خدمتی مغتنم برای بهره مندی از کرامات خاندان اهل بیت (ع) دانست و برای همکاران فعال در موکب و همکاران عازم زیارت کربلای حسینی آرزوی توفیق کرد.
لازم به ذکر است، مراسم بدرقه همکاران زائر اربعین حسینی، توسط نمایندگی عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ناجا در بانک قوامین همه ساله در چنین ایامی برگزار می گردد.

مراسم بدرقه ی همکاران زائر کربلای حسینی با حضور مدیرعامل بانک قوامین


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه