زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » خیلی امیدواریم وزرای پیشنهادی رای بالایی در مجلس به دست آورند
تاریخ انتشار : 2018/10/23 - 16:13
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22917
 482 بازدید

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

خیلی امیدواریم وزرای پیشنهادی رای بالایی در مجلس به دست آورند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه روند اقناع نمایندگان مجلس برای رای وزرای پیشنهادی خیلی خوب پیش می‌رود، گفت: خیلی امیدواریم چهار وزیر پیشنهادی دولت رای بالایی در مجلس به دست بیاورند.

خیلی امیدواریم وزرای پیشنهادی رای بالایی در مجلس به دست آورند

به گزارش تدبیر تازه نیوز، حسینعلی امیری با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های کار، اقتصاد، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع استانی مجلس شورای اسلامی حضور یافته و برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را با نمایندگان مجلس در میان گذاشتند اظهار کرد: فراکسیون‌های سه گانه مجلس نظر موافق خود را برای رای به وزرای پیشنهادی اعلام کرده‌اند و ما خیلی امیدواریم نمایندگان رای بالایی به وزرای پیشنهادی بدهند.

امیری خاطرنشان کرد: امروز صبح تعدادی از نمایندگانی که به شریعتمداری انتقاد داشته‌اند جلسه مشترکی با وی برگزار کردند و اعلام کردند که شریعتمداری ابهامات موجود درباره عملکردش را رفع کرده است و ما در قبال پاسخ‌های او قانع شده‌ایم و حتما به او رای می‌دهیم. سایر وزراء نیز برنامه‌های خود را در مجلس اعلام کردند و فضای مجلس نسبت به روزهای گذشته در قبال وزرای پیشنهادی بهتر شده است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه