زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » همکاری مساعد بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های اجرایی مرتبط
تاریخ انتشار : 2018/10/22 - 16:11
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22663
 244 بازدید

همکاری مساعد بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های اجرایی مرتبط

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از سطح مساعد همکاری بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های اجرایی مرتبط خبر داد.

همکاری مساعد بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های اجرایی مرتبط

حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی بانک توسعه تعاون از برقراری سطح مساعد همکاری این بانک با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه‌وبودجه، صندوق توسعه ملی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای انجام مأموریت‌ها و تکالیف توسعه‌ای این بانک مرتبط خبر داد.

مهدیان با یادآوری موفقیت بانک توسعه تعاون در عمل به تکالیف و طرح‌های توسعه‌ای، این موفقیت‌ها را مرهون تلاش سراسری همه همکاران بانک دانست و افزود بانک طی هفته‌های اخیر با ارائه گزارش شفاف مالی، موفق به برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع سالیانه خود گردیده و نیز در راستای تقویت مدل کسب‌وکار در پی اجرای طرح تحول می‌باشد.

وی ضمن تأکید بر انتقال تجارب و تصمیمات کارگاه آموزشی به همکاران زیرمجموعه، از مدیران استانی و ستادی خواست صرفه‌جویی اداری و عمومی در همه حوزه‌ها رعایت گردیده و تکریم ارباب‌رجوع و ترویج اخلاق حرفه‌ای بانکداری در سرلوحه کار قرار گیرد.

مهدیان تحولات در رده‌های مدیریتی بانک را از نشانه‌های پویایی سازمان برشمرد و تشکیل کانون ارزیابی کارکنان را گامی در جهت شایسته سالاری در ستاد و صف دانست. وی ارتباط موثر با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی را الزامی دانست و در ادامه بر حرکت مثبت و روبه‌جلوی شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون اشاره نمود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین در خصوص اهمیت آموزش کیفی بانکداران، رفتار دلسوزانه و مرشدانه بازرسان بانک، توسعه شبکه‌های خودپرداز و ابزارهای الکترونیکی بیاناتی ایراد کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه