زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» بانک و بیمه » همایش بین‌المللی معماری معاصر برگزار شد
تاریخ انتشار : 2018/10/21 - 15:46
 کد خبر: 22438
 150 بازدید

همایش بین‌المللی معماری معاصر برگزار شد

دانشگاه خاتم با همکاری دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و همچنین اساتید و معماران مطرح کشور، اقدام به برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی معماری کرد.

همایش بین‌المللی معماری معاصر برگزار شد

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط‌عمومی، در این همایش که در روزهای 26 و 27 مهرماه 1397 و با حضور بیش از 450 نفر از استادان، دانشجویان و کارشناسان میان‌رشته‌ای برگزار شد، پروفسور آدالبرتو دل‌بو(Adalberto Del Bo) معاون پلی‌تکنیک میلان و رییس دانشکده معماری این دانشگاه به همراه 20 متخصص و فعال حرفه‌ای در حوزه معماری و استادان دانشگاه‌های مختلف، طی سخنرانی‌ها و پانل‌های تخصصی، با موضوعات آموزش معماری و گرایش‌های نوین معماری و مهندسی، به ارائه دیدگاه‌ها و تجربیات خود پرداختند.

بر اساس این خبر، در این همایش دکتر مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم ضمن بیان دلایل و چشم‌اندازهای برگزاری این همایش بر اهمیت حفظ میراث جاویدان گذشته در کشورهای ایران و ایتالیا و لزوم ایجاد پل‌های ارتباط فرهنگی میان دو کشور تأکید کرد.

همچنین پروفسور آدالبرتو دل‌بو در مورد روند آموزش معماری در دانشگاه پلی‌تکنیک میلان، رابطه جنبه مهندسی و جنبه هنری معماری، نقش فرهنگ و گفتمان میان میراث و تکنولوژی، فلسفه و علم و همچنین اهمیت توجه به محیط شهر و محیط‌زیست طبیعی به‌عنوان شاخص‌های اصلی آموزش معماری در کشور ایتالیا سخنرانی کرد.

دانشگاه پلی‌تکنیک میلان رتبه اول را در ایتالیا دارد و جز 10 مؤسسه و دانشگاه علمی جهان است. این همایش در نوع خود و در چارچوب رشته معماری در چند دهه اخیر کاملاً منحصر بفرد و ویژه بود.

 

همایش بین‌المللی معماری معاصر برگزار شد


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه