زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۲۸
» خبر داغ » کوچکترین آسیبی به مرزداران وارد شود، با جنایتکاران برخورد می‌کنیم
تاریخ انتشار : 2018/10/21 - 10:58
 کد خبر: 22353
 248 بازدید

نماینده مردم خاش:

کوچکترین آسیبی به مرزداران وارد شود، با جنایتکاران برخورد می‌کنیم

نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به مرزداران میهن ما که اخیرا توسط مزدوران دشمن به گروگان گرفته شده‌اند کوچکترین آسیبی وارد بشود، مردم غیرتمند ما با جنایتکاران برخورد می کنند.

کوچکترین آسیبی به مرزداران وارد شود، با جنایتکاران برخورد می‌کنیم

علی کُرد اظهار داشت: از روزهای قبل که این اتفاق رخ داده، بسیاری از مردم دلسوز و مرزدار ما جویای موضوع شده اند و علما و بزرگان و اقشار مختلف مردم پای کار آمده اند و برای آزاد کردن فرزندان ملت در تلاش هستند.

این عضو کمیسون اجتماعی مجلس اظهار کرد: اقشار مختلف مردم ما این موضوع گروگانگیری مرزداران را محکوم کرده‌اند لذا گروهک ترویستی و مزدوران دشمن باید بدانند برای رسیدن به اهداف شوم شان ناکام می مانند و مردم ما در کنار مسئولان برخورد سختی را با افراد خیانتکار و عامل بیگانه و نفوذی دشمنان می کنند.

کُرد ادامه داد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی بر دنیا نمایان است و مردم کشورمان و از جمله مردم انقلابی و مرزداران شجاع بلوچ در چهار دهه از عمر نظام اسلامی نشان داده اند که حامی جنایتکاران و خائنان نیستند و عرصه را بر آنها تنگ می کنند که نتوانند نقشه های شوم دشمنان را در کشور پیاده کنند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: کارها را با قوت دنبال و پیگیری می کنیم و امیدواریم با اتخاذ تدابیری ارزشمند بتوانیم از این آزمون موفق بیرون بیاییم.

کرد افزود: علما و بزرگان و مردم بلوچ و اهل سنت الحمدلله ضعیف نیستند و خودشان با استقلال و توان می توانند از حقوق شان دفاع کنند، لذا به دلسوزی های جنایتکاران و افراد خیانتکار و مزدوران دشمن نیاز ندارند.

نماینده مردم خاش در مجلس اظهار کرد: از همان لحظه های نخستین وقوع این اتفاق اکثریت جامعه بلوچ و اهل سنت اعم از مولوی عبدالحمید، سایر علمای برجسته کشور و استان و سرداران و نخبگان بلوچ و اقشار مردم در کنار مسئولان این گروگانگیری را محکوم و از عوامل این حادثه ابراز برائت و دوری و نفرت کردند و در داخل و خارج از استان و حتی در کشور پاکستان اینگونه افراد جایی ندارند و در امنیت کامل نمی توانند به فعالیت مزدورانه‌شان بپردازند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه