زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » زائران اربعین پول نقد همراه داشته باشند/ ورود زائران به عراق بدون مشکل خاصی در جریان است
تاریخ انتشار : 2018/10/20 - 17:21
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22176
 436 بازدید

سفیر ایران در عراق:

زائران اربعین پول نقد همراه داشته باشند/ ورود زائران به عراق بدون مشکل خاصی در جریان است

سفیر ایران در عراق، با بیان اینکه روند حرکت زوار ایرانی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی در مرزهای چذابه، مهران و شلمچه به صورت روان و بدون مشکل خاصی در جریان است، گفت: حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد کامیون‌های حامل مواد مورد نیاز موکب‌ها وارد عراق شده‌اند.

زائران اربعین پول نقد همراه داشته باشند/ ورود زائران به عراق بدون مشکل خاصی در جریان است

به گزارش تدبیر تازه نیوز، ایرج مسجدی با بیان اینکه هرچه به روزهای اربعین نزدیک‌تر شویم شاهد افزایش جمعیت برای ورود به عراق خواهیم بود، در ادامه توصیه‌هایی را به زائران ارائه کرد و از آن‌ها خواست حتما به همراه خود پول نقد داشته باشند.

این دیپلمات ارشد کشورمان در عراق در مصاحبه با رادیو اربعین، همچنین با بیان اینکه مناسب است زوار یک تا دو وعده غذای خشک برای مواقع ضروری به همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: از زوار می‌خواهیم حتما به قوانین و مقررات عراق احترام بگذارند و با مرزبانان عراقی با احترام برخورد کنند و در واقع فرهنگ ایرانی اسلامی را منتقل کنند. مردم عراق به واقع مردم ایران را دوست دارند و مهمان‌نوازی‌شان نشان دهنده این موضوع است. در همین راستا زائران ایرانی نیز باید به قوانین و مقررات و مردم این کشور احترام بگذارند.

مسجدی همچنین با بیان اینکه زائران در وسایل‌شان حتما آدرس و مشخصاتی از خود به همراه داشته باشند تا اگر خدای نکرده وسایل‌شان گم شد از طریق این آدرس‌ها بتوانیم به آن‌ها بازگردانیم، در پایان گفت: ما در سفارت ایران در عراق آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستیم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه